Професійно-практичне навчання студентів у структурі екологічної освіти

Автор(и)

  • В. П. Строкаль Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3519

Ключові слова:

професійно-практична підготовка, екологічна освіта

Анотація

Строкаль В. П. Професійно-практичне навчання студентів у структурі екологічної освіти.

У роботі представлено етапи формування професійно-практичної підготовки майбутніх екологів ОКР «Бакалавр», обґрунтовано роль професійно-практичного навчання у структурі екологічної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 88

Біографія автора

В. П. Строкаль, Національний університет біоресурсів і природокористування України

аспірант

Посилання

1. Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. Авторская версия / И. А. Зимняя. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 42 с.
2. Лебедев О. Е. Компетентностный подход в образовании [Электронный ресурс] / О. Е. Лебедев. – Режим доступа: www.nekrasovspb.ru
3. Введенский В. Н. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В. Н. Введенский // Педагогика. – 2003. – No 10. – С. 51–55.
4. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высшая школа, 1990. – 119 с.
5. Шимко І. М. Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів ВНЗ / І. М. Шимко. – Кривий Ріг, 2003. – 20 с.
6. Волкова Н. П. Педагогіка : [навч. посіб.] / Н. П. Волкова. – К. : Академвидав, 2009. – 616 с.
7. Малафіїк І. В. Дидактика : [навч. посібн.] / І. В. Малафіїк. – К. : Кондор. – 398 с.
8. Шайдур І. А. Організація самостійної роботи студентів педагогічних університетів на основі індивідуально орієнтованого підходу / І. А. Шайдур. – Полтава, 2003. – 15 с.
9. Мороз І. В. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу : [монографія] / І. В. Мороз. – К. : ТОВ «Освіта України», 2005. – 23 с.
10. Домбровська Л. Організація самостійної та науково-дослідницької роботи / Л. Добровська // Освіта і управління. – 2010. – Т. 13. – No2–3. – С. 189–196.
11. Типовий навчальний план за ОКР «Бакалавр», спеціальність «Екологія та охорона навколишнього природного середовища», НУБіП України. – 2008.
12. Основи загальної екології: програма навчальної дисципліни для підготовки фахівців в аграрних вищих закладах освіти із спеціальності «Екологія та охорона навколишнього природного середовища». –
К. : Аграрна освіта, 2008.
13. Рідей Н. М. Ступенева підготовка майбутніх екологів: теорія і практика : [монографія] / Н. М. Рідей / [за заг. ред. академіка Д. О. Мельничука]. – [2-ге вид.]. – Херсон : Вид-во «Олді-плюс», 2011. – 650 с

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Строкаль, В. П. (2012). Професійно-практичне навчання студентів у структурі екологічної освіти. Educational Dimension, 35, 86–93. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3519

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи