Професійно-практичне навчання студентів у структурі екологічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3519Ключові слова:
професійно-практична підготовка, екологічна освітаАнотація
Строкаль В. П. Професійно-практичне навчання студентів у структурі екологічної освіти.
У роботі представлено етапи формування професійно-практичної підготовки майбутніх екологів ОКР «Бакалавр», обґрунтовано роль професійно-практичного навчання у структурі екологічної освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 98
Посилання
1. Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. Авторская версия / И. А. Зимняя. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 42 с.
2. Лебедев О. Е. Компетентностный подход в образовании [Электронный ресурс] / О. Е. Лебедев. – Режим доступа: www.nekrasovspb.ru
3. Введенский В. Н. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В. Н. Введенский // Педагогика. – 2003. – No 10. – С. 51–55.
4. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высшая школа, 1990. – 119 с.
5. Шимко І. М. Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів ВНЗ / І. М. Шимко. – Кривий Ріг, 2003. – 20 с.
6. Волкова Н. П. Педагогіка : [навч. посіб.] / Н. П. Волкова. – К. : Академвидав, 2009. – 616 с.
7. Малафіїк І. В. Дидактика : [навч. посібн.] / І. В. Малафіїк. – К. : Кондор. – 398 с.
8. Шайдур І. А. Організація самостійної роботи студентів педагогічних університетів на основі індивідуально орієнтованого підходу / І. А. Шайдур. – Полтава, 2003. – 15 с.
9. Мороз І. В. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу : [монографія] / І. В. Мороз. – К. : ТОВ «Освіта України», 2005. – 23 с.
10. Домбровська Л. Організація самостійної та науково-дослідницької роботи / Л. Добровська // Освіта і управління. – 2010. – Т. 13. – No2–3. – С. 189–196.
11. Типовий навчальний план за ОКР «Бакалавр», спеціальність «Екологія та охорона навколишнього природного середовища», НУБіП України. – 2008.
12. Основи загальної екології: програма навчальної дисципліни для підготовки фахівців в аграрних вищих закладах освіти із спеціальності «Екологія та охорона навколишнього природного середовища». –
К. : Аграрна освіта, 2008.
13. Рідей Н. М. Ступенева підготовка майбутніх екологів: теорія і практика : [монографія] / Н. М. Рідей / [за заг. ред. академіка Д. О. Мельничука]. – [2-ге вид.]. – Херсон : Вид-во «Олді-плюс», 2011. – 650 с
2. Лебедев О. Е. Компетентностный подход в образовании [Электронный ресурс] / О. Е. Лебедев. – Режим доступа: www.nekrasovspb.ru
3. Введенский В. Н. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В. Н. Введенский // Педагогика. – 2003. – No 10. – С. 51–55.
4. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высшая школа, 1990. – 119 с.
5. Шимко І. М. Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів ВНЗ / І. М. Шимко. – Кривий Ріг, 2003. – 20 с.
6. Волкова Н. П. Педагогіка : [навч. посіб.] / Н. П. Волкова. – К. : Академвидав, 2009. – 616 с.
7. Малафіїк І. В. Дидактика : [навч. посібн.] / І. В. Малафіїк. – К. : Кондор. – 398 с.
8. Шайдур І. А. Організація самостійної роботи студентів педагогічних університетів на основі індивідуально орієнтованого підходу / І. А. Шайдур. – Полтава, 2003. – 15 с.
9. Мороз І. В. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу : [монографія] / І. В. Мороз. – К. : ТОВ «Освіта України», 2005. – 23 с.
10. Домбровська Л. Організація самостійної та науково-дослідницької роботи / Л. Добровська // Освіта і управління. – 2010. – Т. 13. – No2–3. – С. 189–196.
11. Типовий навчальний план за ОКР «Бакалавр», спеціальність «Екологія та охорона навколишнього природного середовища», НУБіП України. – 2008.
12. Основи загальної екології: програма навчальної дисципліни для підготовки фахівців в аграрних вищих закладах освіти із спеціальності «Екологія та охорона навколишнього природного середовища». –
К. : Аграрна освіта, 2008.
13. Рідей Н. М. Ступенева підготовка майбутніх екологів: теорія і практика : [монографія] / Н. М. Рідей / [за заг. ред. академіка Д. О. Мельничука]. – [2-ге вид.]. – Херсон : Вид-во «Олді-плюс», 2011. – 650 с
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Строкаль, В. П. (2012). Професійно-практичне навчання студентів у структурі екологічної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 86–93. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3519
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. П. Строкаль
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.