Медіаосвіта – основа формування культури особистості та засіб захисту молоді від впливу негативного медіаконтенту
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3529Ключові слова:
негативний вплив, медіавплив, медіаосвіта, медіаграмотність, медіакомпетентність, медіаконтентАнотація
Бурім О. В. Медіаосвіта – основа формування культури особистості та засіб захисту молоді від впливу негативного медіаконтенту.
У статті визначено сутність медіаосвіти та розглянуто питання необхідності подальшого її впровадження як ефективного засобу, за допомогою якого можна протистояти негативним медіавпливам на підростаюче покоління.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 107
Посилання
1. Концепція впровадження медіаосвіти в Україні [Електронний ресурс. – Режим доступу : http://osvita.telekritika.ua/material/koncepciya-vprovadzhennya-mediaosviti-v-ukrayini.
2. Медіакультура особистості : соціально-психологічний підхід : [навч. посіб.] / О. Т. Баришполець, Л. А. Найдьонова, О. Є. Голубєва, В. В. Різун та ін.; за ред. Л. А. Найдьонової, О. Т. Баришпольця. – К. : Міленіум, 2010. – 440 с.
3. Recommendations Addressed to the United Nations Educational Scientific and Cultural Organization UNESCO. In Educational for the Media and Digital Age/ Vienna: UNESCO, 1999, P. 273-274. Reprint in: Outlooks on Children and Media. Goteborg: UNESCO & NORDICOM, 2001, P. 152.
4. Сайт програми ЮНЕСКО «Информация для всех» [Електроний ресурс. – Режим доступу : http//www.ifap.ru/projects/mediaed.htm/.
5 Федоров А. В. Медиаобразование будущих педагогов / Федоров А. В. – Таганрог : Изд-во Кучма, 2005. – 314 с.
6. Федоров А. В. Медиаобразование как один из путей противостояния негативному воздействию экранного насилия на несовершеннолетнюю аудиторию / А. В. Федоров // Молодежь и общество. – 2007. – No 1. – С. 110–116.
7. Федоров А. В. Новые стандарты – реальная возможность для медиапедагогики // Alma Mater. – Вестник высшей школы. – 2012. – No 3. – С. 55–58.
2. Медіакультура особистості : соціально-психологічний підхід : [навч. посіб.] / О. Т. Баришполець, Л. А. Найдьонова, О. Є. Голубєва, В. В. Різун та ін.; за ред. Л. А. Найдьонової, О. Т. Баришпольця. – К. : Міленіум, 2010. – 440 с.
3. Recommendations Addressed to the United Nations Educational Scientific and Cultural Organization UNESCO. In Educational for the Media and Digital Age/ Vienna: UNESCO, 1999, P. 273-274. Reprint in: Outlooks on Children and Media. Goteborg: UNESCO & NORDICOM, 2001, P. 152.
4. Сайт програми ЮНЕСКО «Информация для всех» [Електроний ресурс. – Режим доступу : http//www.ifap.ru/projects/mediaed.htm/.
5 Федоров А. В. Медиаобразование будущих педагогов / Федоров А. В. – Таганрог : Изд-во Кучма, 2005. – 314 с.
6. Федоров А. В. Медиаобразование как один из путей противостояния негативному воздействию экранного насилия на несовершеннолетнюю аудиторию / А. В. Федоров // Молодежь и общество. – 2007. – No 1. – С. 110–116.
7. Федоров А. В. Новые стандарты – реальная возможность для медиапедагогики // Alma Mater. – Вестник высшей школы. – 2012. – No 3. – С. 55–58.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Бурім, О. В. (2012). Медіаосвіта – основа формування культури особистості та засіб захисту молоді від впливу негативного медіаконтенту. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 155–162. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3529
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. В. Бурім
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.