Навчально-методичний комплекс як сучасний дидактичний засіб управління самостійною роботою студентів у вивченні фізики

Автор(и)

  • О. А. Коновал Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3579

Ключові слова:

самостійна робота, дидактичні засоби навчання

Анотація

Коновал О. А. Навчально-методичний комплекс як сучасний дидактичний засіб управління самостійною роботою студентів у вивченні фізики.

У статті з’ясовуються підходи до конструювання сучасних дидактичних засобів організації та управління самостійною роботою студентів у вивченні фізики; подається зміст, розкривається призначення компонентів навчально-методичних комплексів, що мають забезпечити ефективну підтримку самостійної роботи студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 85

Біографія автора

О. А. Коновал, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

доктор пед. наук, професор

Посилання

1. Алтайцев А. М. Учебно-методический комплекс и самостоятельная работа студентов / А. М. Алтайцев // Аналитический обзор международных тенденций развития высшего образования [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://charko.narod.ru/ index71.html – Загол. з екрана. – Мова рос.
2. Буряк В. К. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. К. Буряк // Рідна школа. – 2007. – No 5. – С. 25–27.
3. Герман Н. Адаптація форм організації самостійної роботи студентів до сучасних технологій навчання / Н. Герман, Н. Тягунова // Вища школа. – 2001. – No 4–5.– С. 53–61.
4. Жук А. И. Учебно-методические комплексы (из опыта разработки) : [метод. пособие] / А. И. Жук, А. В. Макаров. – Мн. : БГУ, 2001. – 47 с.
5. Оконь В. Введение в общую дидактику / В. Оконь. – М. : Высшая школа, 1990. – 384 с.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Коновал, О. А. (2012). Навчально-методичний комплекс як сучасний дидактичний засіб управління самостійною роботою студентів у вивченні фізики. Educational Dimension, 34, 68–76. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3579

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи