Нові теоретико-методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення спеціальної теорії відносності

Автор(и)

  • О. А. Коновал Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Т. І. Туркот Kherson Academy of Continuing Education , Херсонская академия непрерывного образования , КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3607

Ключові слова:

самостійна робота, принципи організації самостійної роботи, система, спеціальна теорія відносності

Анотація

Коновал О. А., Туркот Т. І. Нові теоретико-методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення спеціальної теорії відносності.

Автори статті пропонують засоби удосконалення самостійної роботи студентів на засадах принципів бінарності, альтернативності, синергетизму, інтеграції, індивідуально-диференційованого підходу, розвитку педагогічної рефлексії, забезпечення оптимального взаємозв’язку з інформаційно-освітнім середовищем ВНЗ. У роботі висвітлюються логіка та особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів фізики при вивченні спеціальної теорії відносності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор О. А. Коновал, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор пед. наук, професор

  • автор Т. І. Туркот, афіліація Kherson Academy of Continuing Education, Херсонская академия непрерывного образования, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Нові теоретико-методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення спеціальної теорії відносності. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 256-266. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3607

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають