Нові теоретико-методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення спеціальної теорії відносності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3607Ключові слова:
самостійна робота, принципи організації самостійної роботи, система, спеціальна теорія відносностіАнотація
Коновал О. А., Туркот Т. І. Нові теоретико-методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення спеціальної теорії відносності.
Автори статті пропонують засоби удосконалення самостійної роботи студентів на засадах принципів бінарності, альтернативності, синергетизму, інтеграції, індивідуально-диференційованого підходу, розвитку педагогічної рефлексії, забезпечення оптимального взаємозв’язку з інформаційно-освітнім середовищем ВНЗ. У роботі висвітлюються логіка та особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів фізики при вивченні спеціальної теорії відносності.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. А. Коновал, Т. І. Туркот

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.