Нові теоретико-методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення спеціальної теорії відносності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3607Ключові слова:
самостійна робота, принципи організації самостійної роботи, система, спеціальна теорія відносностіАнотація
Коновал О. А., Туркот Т. І. Нові теоретико-методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення спеціальної теорії відносності.
Автори статті пропонують засоби удосконалення самостійної роботи студентів на засадах принципів бінарності, альтернативності, синергетизму, інтеграції, індивідуально-диференційованого підходу, розвитку педагогічної рефлексії, забезпечення оптимального взаємозв’язку з інформаційно-освітнім середовищем ВНЗ. У роботі висвітлюються логіка та особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів фізики при вивченні спеціальної теорії відносності.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Буряк В. К. Активность и самостоятельность учащихся в познавательной деятельности / В. К. Буряк // Педагогика. – 2007. – No8. – С. 71 – 77.
3. Коновал О. А. Теоретичні та методичні основи вивчення електродинаміки на засадах теорії відносності: [монографія] / О. А. Коновал : Міністерство освіти і науки України ; Криворізький державний педагогічний університет. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – С. 19–32.
4. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / А. І. Кузьмінський. – К. : Знання, 2005. – С. 308–345.
5. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : [монографія] / О. В. Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
6. Палеха Ю. І. Основи психології та педагогіки : [навч.-метод. посібн.] / Ю. І. Палеха, В. І. Герасимчук, О. М. Шиян. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2002. – 164 с.
7. Солдатенков М. М. Теоретико-методологічні основи розвитку самостійної пізнавальної діяльності майбутнього вчителя : автореф. на здобуття наук. ступеня доктора пед. Наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / М. М. Солдатенко. – К., 2007. – 47 с.
8. Туркот Т. И. О принципах обучения психодидактике физики : материалы региональной научно-практической конференции «Актуальные проблемы качества педагогического образования» / Т. И. Туркот.– Новосибирск : НГПУ, 2004. – С. 251–252.
9. Холтон Дж. Эйнштейн и «решающий» эксперимент / Дж. Холтон // Успехи физических наук. – 1971. – Т. 104. – Вып. 2. – С. 297–316.
10. Шаталов А. А. Диагностика когнитивных стилей деятельности учащихся / А. А. Шаталов, В. В. Афанасьев, И. В. Афанасьев, Е. А. Гвоздева, А. А. Печерина // Образовательные технологии. – 2008. – No 1. – С. 65–71. 11. Pelley H.
Fetelligence, Cognitive stules and brain lateralization // International Journal of Psychology, 20 (1985), – p. 445–464.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. А. Коновал, Т. І. Туркот
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.