Структура та особливості формування професійної компетентності майбутніх інженерів

Автор(и)

  • Ольга Іванівна Гулай Луцький національний технічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.363

Ключові слова:

вища освіта, професійна компетентність, показник

Анотація

У статті визначені основні складові професійної компетентності майбутніх інженерів-матеріалознавців. У структурі професійної компетентності виокремлено загальнолюдську, загальнонаукову, загальнопрофесійну, фахову, функціональну та особистісну складові.
Наведено результати опитування викладачів та студентів стосовно структури професійної компетентності. Отримані результати дослідження будуть враховані при формуванні навчальних планів, оновленні робочих навчальних програм дисциплін та впровадженні інноваційних методів та форм навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 175 / PDF downloads: 83

Біографія автора

Ольга Іванівна Гулай, Луцький національний технічний університет

доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Кислова М. А. Проблеми компетентністного підходу в інженерній освіті / М. А. Кислова // Педагогіка вищої та середної школи. – 2013. – Вип. 38. – С.38-41. DOI: https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3108

Марков К. Проблемы современного рынка знаний / К. Марков // International Journal «Information Technologies and Knowledge». – Vol. 4. – Number 4. – 2010. – Р. 373-396.

Овчарук О. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні : Рекомендації з освітньої політики. – К. : К.І.С., 2003. – С. 13-39.

Огороднічук І. А. Особливості формування компетентності майбутніх інженерів / І. А. Огороднічук // Наука і освіта. – 2013. – № 1-2. – С. 193-197.

Ягупов В. В. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців у системі вищої освіти / В. В. Ягупов, В. І. Свистун // Наукові записки НаУКМА. – Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. – 2007. – Том. 71. – С. 3-8.

Ягупов В. Компетентнісний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх бакалаврів технічного профілю (на прикладі спеціальності «Інженерне матеріалознавство») / В. Ягупов, Н. Півень // Наукові записки ТНПУ ім. Володимира Гнатюка / [редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін]. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 283-287. – (Серія : Педагогіка).

Camelo S. Professional competence : the construction of concepts, strategies developed by health services and implications for nursing / Camelo, Silvia Helena Henriques, & Angerami, Emília Luigi Saporiti // Texto & Contexto – Enfermagem, 2013. – № 22 (2). – Р. 552-560. DOI: https://doi.org/10.1590/S0104-07072013000200034

Mulder M. Conceptions of Professional Competence / M. Mulder : In : S. Billett, C. Harteis, H. Gruber (Eds). International Handbook of Research in Professional and Practice-based Learning. – Dordrecht : Springer, 2014. – Р. 107-137. DOI: https://doi.org/10.1007/978-94-017-8902-8_5

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Гулай, О. І. (2017). Структура та особливості формування професійної компетентності майбутніх інженерів. Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 27–36. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.363

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи