Етапи розвитку дистанційної освіти в Україні

Автор(и)

  • Л. І. Шинкаренко Київський міжнародний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3630

Ключові слова:

дистанційна освіта, професійна підготовка, інформаційні технології, підвищення кваліфікації

Анотація

Шинкаренко Л. І. Етапи розвитку дистанційної освіти в Україні.

У статті розглянуто етапи становлення та розвитку вітчизняної системи дистанційної освіти, яка безупинно розширює сприйняття комплексності світу та формування інформаційного суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 102 / PDF downloads: 104

Біографія автора

Л. І. Шинкаренко, Київський міжнародний університет

кандидат пед. наук

Посилання

1. Десятов Т. М. Дистанційне навчання в системі неперервної освіти / Т. М. Десятов // Педагогіка і психологія. – 2003. – No 1. – С. 75 – 80.
2. Закон України «Про національну програму інформатизації» № 74/98-ВР, із змінами No 2289-VI (2289-17) від 01.06.2010, ВВР, 2010. – Режим доступу: http: // zakon1.rada.gov.ua
3. Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні // Затверджена Постановою МОН України В. Г. Кременем ід 20 грудня 2000 р. – Режим доступу: http: // www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html
4. Олійник В. В. Дистанційне навчання в післядипломній педагогічній освіті: організаційно-науковий аспект / В. В. Олійник, В. О. Гравіт // Післядипломна освіта в Україні. – 2001. – No 1. – С. 39 – 44.
5. Післядипломна освіта: друга вища освіта, програми МВА, аспірантура, курси. 2005–2006: [довідник] / О. П. Голікова (уклад.), Є. В. Шаповалов (уклад.). – К. : Хімджест, 2005. – 106 с.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Шинкаренко, Л. І. (2012). Етапи розвитку дистанційної освіти в Україні. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 405–409. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3630

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек