Математична понятійна компетентність: теоретико-методологічні основи дослідження, структура та рівні
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3636Ключові слова:
компетентнісно зорієнтована освіта, компетенція, компетентність, науково-теоретичне поняття, понятійна компетентність, структура, рівні понятійної компетентностіАнотація
Корольський В. В., Капіносов А. М. Математична понятійна компетентність: теоретико-методологічні основи дослідження, структура та рівні.
У статті подано теоретико-методологічні основи дослідження понятійної компетентності як виду математичної компетентності, охарактеризовано етапи її формування, розкрито структуру і рівні.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 147
/ PDF downloads: 107
Посилання
1. Бібик Н. М. Компетентність і компетенції в результатах початкової освіти / Н. М. Бібик // Початкова школа. – 2010. – No 9. – С. 1–4.
2. Захарійченко Ю. О. Проект концептуального проведення в Україні зовнішнього незалежного оцінювання / Ю. О. Захарійченко, О. В. Школьний // Вісник ТІМО. – 2009. – № 9. – С. 5–29.
3. Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения: Том 2 / Я. А. Коменский. – М. : Педагогика, 1982. – С. 174–191.
4. Ляшенко О. І. Тест загальної навчальної компетентності як складова зовнішнього незалежного оцінювання абітурієнтів / О. І. Ляшенко, С. А. Раков, М. Зелман // Вісник ТІМО. – 2009. – № 6. – С. 4–10.
5. Савченко О. Я. Компетентнісний підхід як чинник модернізації початкової освіти / О. Я. Савченко // Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. Педагогіка. – 2011. – № 4. – С. 13–16.
6. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – № 3. – С. 58–64.
2. Захарійченко Ю. О. Проект концептуального проведення в Україні зовнішнього незалежного оцінювання / Ю. О. Захарійченко, О. В. Школьний // Вісник ТІМО. – 2009. – № 9. – С. 5–29.
3. Коменский Я. А. Избранные педагогические сочинения: Том 2 / Я. А. Коменский. – М. : Педагогика, 1982. – С. 174–191.
4. Ляшенко О. І. Тест загальної навчальної компетентності як складова зовнішнього незалежного оцінювання абітурієнтів / О. І. Ляшенко, С. А. Раков, М. Зелман // Вісник ТІМО. – 2009. – № 6. – С. 4–10.
5. Савченко О. Я. Компетентнісний підхід як чинник модернізації початкової освіти / О. Я. Савченко // Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. Педагогіка. – 2011. – № 4. – С. 13–16.
6. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – № 3. – С. 58–64.
Downloads
Опубліковано
13-01-2012
Як цитувати
Корольський, В. В. (2012). Математична понятійна компетентність: теоретико-методологічні основи дослідження, структура та рівні. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 436–447. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3636
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Корольський
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.