Стратегічні пріоритети освітньої діяльності в єдиному світовому освітньому просторі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4514Ключові слова:
неперервна освіта, освіта дорослих, освітні системи, навчання впродовж життя, світовий освітній простірАнотація
У статті розглянуто пошук інваріантних загальних ідей для вибору стратегічних пріоритетів освітньої діяльності в єдиному світовому просторі та як зробити життя осмисленим і допомогти у справі формування особистості.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 84
/ PDF downloads: 77
Посилання
1. Высшее образование в ХХІ веке: подходы и практические меры / ЮНЕСКО. — Париж, 1998. — 93 с.
2. Всемирный форум по образованию: материалы. (Дакар (Менегал) 26-28 апреля 200 г.) // ЮНЕСКО. — 2000. — 87 с.
3. Гамбургская декларация об обучении взрослых: Пятая международная конференция по образованию взрослых ЮНЕСКО (Гамбург, Германия. — 14-18 июля 1997 г.) — Гамбург, 1997. — 224 с.
4. Меморандум неперерывного образования Европейского Союза (Изложение) // Новые знания. — 2001. — № 2. — С. 2-7.
5. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті // Педагогічна газета. — 2001. — № 7 (85). — Липень.
6. Образование: сокрытое сокровище: доклад международной комиссии по образованию для ХХІ века // ООН; ЮНЕСКО. — 1997. — 137 с.
2. Всемирный форум по образованию: материалы. (Дакар (Менегал) 26-28 апреля 200 г.) // ЮНЕСКО. — 2000. — 87 с.
3. Гамбургская декларация об обучении взрослых: Пятая международная конференция по образованию взрослых ЮНЕСКО (Гамбург, Германия. — 14-18 июля 1997 г.) — Гамбург, 1997. — 224 с.
4. Меморандум неперерывного образования Европейского Союза (Изложение) // Новые знания. — 2001. — № 2. — С. 2-7.
5. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті // Педагогічна газета. — 2001. — № 7 (85). — Липень.
6. Образование: сокрытое сокровище: доклад международной комиссии по образованию для ХХІ века // ООН; ЮНЕСКО. — 1997. — 137 с.
Downloads
Опубліковано
27-10-2021
Як цитувати
Шинкаренко, Л. І. (2021). Стратегічні пріоритети освітньої діяльності в єдиному світовому освітньому просторі. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 203–207. https://doi.org/10.31812/educdim.4514
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Л. І. Шинкаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.