Стратегічні пріоритети освітньої діяльності в єдиному світовому освітньому просторі

Автор(и)

  • Л. І. Шинкаренко Київський міжнародний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4514

Ключові слова:

неперервна освіта, освіта дорослих, освітні системи, навчання впродовж життя, світовий освітній простір

Анотація

У статті розглянуто пошук інваріантних загальних ідей для вибору стратегічних пріоритетів освітньої діяльності в єдиному світовому просторі та як зробити життя осмисленим і допомогти у справі формування особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 77

Посилання

1. Высшее образование в ХХІ веке: подходы и практические меры / ЮНЕСКО. — Париж, 1998. — 93 с.
2. Всемирный форум по образованию: материалы. (Дакар (Менегал) 26-28 апреля 200 г.) // ЮНЕСКО. — 2000. — 87 с.
3. Гамбургская декларация об обучении взрослых: Пятая международная конференция по образованию взрослых ЮНЕСКО (Гамбург, Германия. — 14-18 июля 1997 г.) — Гамбург, 1997. — 224 с.
4. Меморандум неперерывного образования Европейского Союза (Изложение) // Новые знания. — 2001. — № 2. — С. 2-7.
5. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті // Педагогічна газета. — 2001. — № 7 (85). — Липень.
6. Образование: сокрытое сокровище: доклад международной комиссии по образованию для ХХІ века // ООН; ЮНЕСКО. — 1997. — 137 с.

Downloads

Опубліковано

27-10-2021

Як цитувати

Шинкаренко, Л. І. (2021). Стратегічні пріоритети освітньої діяльності в єдиному світовому освітньому просторі. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 203–207. https://doi.org/10.31812/educdim.4514

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають