Навчання професійно спрямованого іншомовного спілкування з опорою на міжпредметну координацію

Автор(и)

  • Л. В. Шерстюк Чорноморський державний університет ім. Петра Могили

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4522

Ключові слова:

навчання професійно спрямованого іншомовного спілкування, міжпредметна координація, студент нефілологічних спеціальностей

Анотація

У статті розкривається питання опимального структурування і змістового наповнення навчального курсу з іноземної мови в системі підготовки студентів нефілологічних спеціальностей. Забезпеченню якісної іншомовної підготовки майбутніх філологія сприятиме уведення міжпредметної координації у зміст навчальних курсів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 93

Біографія автора

Л. В. Шерстюк, Чорноморський державний університет ім. Петра Могили

У статті розкривається питання опимального структурування і змістового наповнення навчального курсу з іноземної мови в системі підготовки студентів нефілологічних спеціальностей. Забезпеченню якісної іншомовної підготовки майбутніх філологія сприятиме уведення міжпредметної координації у зміст навчальних курсів.

Посилання

1. Бандура О. М. Міжпредметні звя'зки у процесі вивчення української літератури : [посібник для викладачів] / О. М. Бандура. — К. : Радянська школа, 1984. — С. 19.
2. Бугеря Т. М. Педагогічне забезпечення міжпредметних звя'зків у процесі викладання професійно орієнтованих дисциплін при підготовці майбутніх фізичних реабілітологів / Т. М. Бугеря // Наукові праці : науково-методичний журнал. Педагогічні науки. — Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2008. — Т. 86. — Вип. 73. — С. 123-127.
3. Гришкова Р. О. Міжпредметна координація у навчанні професійно спрямованої англійської мови та фахових дисциплін / Р. О. Гришкова // Наукові праці Миколаївського державного гуманітарного ун-ту ім. Петра Могили, 2008. — Т. 86. — Вип. 73. — С. 123-127.
4. Костриця Н. М. Формування українського професійного мовлення у студентів вищих навчальних закладів економічної освіти України: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 “теорія і методика навчання” / Н. М. Костриця. — К., 2002. — 16 с.
5. Лобур М. С. Із досвіду вирішення міжпредметних звя'зків на сучасному етапі при підготовці молодших спеціалістів / М. С. Лобур // Нові технології навчання: науково-методичний збірник. — 2001. — Вип. 31. — С. 216-218.
6. Мельник А. П. Міжпредметні звя'зки в процесі вивчення іноземної мови у вищих медичних закладах І-ІІ рівнів акредитації / А. П. Мельник // Іноземна мова в навчальних закладах. — 2007. — № 2. — С. 116-122.
7. Морська Л. І. Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов для спеціальних цілей / Л. І. Морська // Іноземні мови. — 2002. — № 2. — С. 23-29.
8. Програма з англійської мови для професійного спілкування / кол. Авт.: Г. Є. Бакаєва, А. О. Борисенко, І. І. Зуєнок та ін. — К. : Ленвіт, 2005. — 119 с.
9. Тарнопольський О. Б. Методика обучения английскому языку для делового общения : [учебное пособие] / О. Б. Тарнопольский, С. Н. Кажушко. — К. : Ленвіт, 2004. — С. 57-100.
10. Шерстюк Л. В. English of Law Students: навчальний посібник / Людмила Валеріївна Шерстюк. — Миколаїв : Вид-то МДГУ ім. П. Могили, 2008. — 248 с.
11. Coffey B. EPS — English for Apecific Pueposes // Language Teaching. — 1994. — Vol. 17. — No. 1. — L.2-16.
12. Richards J. C., Rodgers K. S. Approaches and Methods in Language Teaching: a Description and Analysis. — Cambridge : Cambridge University Press. — 1986. — 171 p.

Downloads

Опубліковано

28-10-2021

Як цитувати

Шерстюк, Л. В. (2021). Навчання професійно спрямованого іншомовного спілкування з опорою на міжпредметну координацію. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 229–234. https://doi.org/10.31812/educdim.4522

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної