ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ОКРЕМИХ КУРСІВ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • О. А. Василенко Одеська нацыональна академыя зв'язку ім. О. С. Попова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4661

Ключові слова:

інноваційні технології, адаптивна система навчання, активізація самостійної діяльності, прикладні програми для персональних комп'ютерів

Анотація

Упровадження елементів адаптивної системи навчання при проведенні лабора­торних робіт з математичної статистики у вищих навчальних закладах технічного профілю сприяє збереженню змістового навантаження курсу, активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 92

Біографія автора

О. А. Василенко, Одеська нацыональна академыя зв'язку ім. О. С. Попова

кандидат пед. наук, викладач

Посилання

1. Гончаров С. М. Основи педагогічної праці. - Рівне: РДТУ, 2001. - 256 с.
2. Петрук В. А. Розвиток навиків самостійної роботи у студентів технічних вузів на практичних заняттях з вищої математики / В. А. Петрук, І. В. Хом'юк // Теорія та методика яяя природничо-математичних і технічних дисциплін: Збірник наук.-метод. праць Рівненського держ. гуманітарного ун-ту. - Рівне, 2001. - Вип. №3. - С. 99-103.
2. Петрук В. А. Розвиток навиків самостійної роботи у студентів технічних вузів на практичних заняттях з вищої математики / В. А. Петрук, І. В. Хом'юк // Теорія і методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін: Збірник наук.-метод. праць Рівненського держ. гуманітарного ун-ту. - Рівне, 2001. - Вип. № 3. - С. 99-103.
3. Пустогов В. И. Место фундаментальних дисциплин в техническом вузе на этапе развития информационных технологий / В. И. Пустогов, М. Н. Орфанова // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій технічній школі: Збірник наукових праць. - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2003. - С. 147-150.

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Василенко, О. А. (2011). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ОКРЕМИХ КУРСІВ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 145–151. https://doi.org/10.31812/educdim.4661

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи