ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4678Ключові слова:
професійна компетенція, ключові компетенції, компетенція, компетентністьАнотація
Стаття присвячена проблемі модернізації вищої освіти України на компетен-тнісній основі. В статті проаналізовано наукову літературу з даного питання. Автор статті розкриває складові поняття «професійна компетенція», визначає особливості понять «компетенція» та «компетентність».
Завантаження
Metrics
Посилання
Бодалев А. А. Психология новой эры: компетентность, или беспомощность [Електронный текст] / А. А. Бодалев. - Режим доступу: http://1septemer.ro/2001/47/45.htm
Болонський процес: gроблеми інтеграції української освіти до європейського освітнього простору [Електронний ресурс]. - Режим доступу. http://dialogs.org
Болотов В. А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе / В. А. Болотов, В. В. Сериков // Педагогика. - 2003 - № 10. - С. 8-14.
Зимняя И. А. Ключевые компетенции - новая парадигма результата образования / И. А. Зимняя // Высшее образование сегодня. - 2003. - № 5. - С. 34-42.
Компетентніший підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: [бібліотека з освітньої політики / під. заг. ред. О. В. Овчарук]. - К.: "К.І. С.", 2004. -112 с.
Назола О. В. Педагогічні умови підвищення якості навчання іноземних мов курсантів вищих військових навчальних закладів: автореф. дис. на здобуття наук, ступеня канд. пед. наук: спец. 1І00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / О. В. Назола. - Хмельницький, 2005. - 20 с.
Словарь иностранньх слов и виражений. - Минск: Современный литератор, 1999. - 575 с.
Словник іншомовних слів: тлумачення, словотворення та слововживання / [за ред. С. Я. Єрмоленко]. - Харків: Фоліо, 2006. - 623 с.
Хуторской А. В. Деятельность как содержание образования /А. В. Хуторской // Народное образование. - 2003. - № 8. - С. 113-114.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 A. V. Krasnoshchok
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.