ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОДИНАМІКИ У ВИЩОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • О.А. Коновал Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4785

Ключові слова:

електродинаміка, спеціальна теорія відносності, методика навчання, інтелектуальний розвиток, емоційно вмотивований розвиток

Анотація

Розкрито ефективність поєднання інтелектуального та емоційно вмотивова¬ного розвитку студентів у рамках запропонованої та впровадженої нами інноваційної концепції побудови змісту й методики навчання електродинаміки на послідовно реля¬тивістських засадах з орієнтацію на посилення ролі дедукції, як методу наукового пі¬знання, використання проблемного навчання та комп 'ютерного моделювання у процесі навчання електродинаміки у вищому педагогічному навчальному закладі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 60

Біографія автора

О.А. Коновал, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат фіз.-мат. наук, доцент

Посилання

Кучерук І. М. Загальний курс фізики: у 3 т.: [навч. посіб. для студ. вищ. тех. і пед. закл. освіти] / І. М. Кучерук, І. Т. Горбачук, П. П. Луцик; за ред. І. М. Кучерука. -Т. 2: Електрика і магнетизм. -К.: Техніка, 2001. - 452 с.

Матвеев А. Н. Электричество и магнетизм / А. Н. Матвеев. - М.: Высшая школа. 1983. - 463 с.

Иродов И. Е. Электромагнетизм. Основные закони / Й. Е. Иродов. - [4-е изд., испр. - М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2003. - 320 с.

Пареелл 3. Электричество и магнетизм: учебное руководство: пер. с англ. / 3. Пареелл; под ред. А. И. Шальникова и А. О. Вайсенберга. - [3-є изд., испр.]. Наука, 1983. - 416 с. - (Берклиевский курс физики).

Тамм И. Е. Основи теории злектричества / И. Е. Тамм. - М.: Наука, 1966. - 624 с.

Коновал О. А. Основи електродинаміки: навч. посіб для студ. вищ. пед. навч. закл. / О. А. Коновал; Міністерство освіти і науки України; Криворізький державний педагогічний університет. - Кривий Ріг: Видавничий дім, 2008. - 347 с.: іл. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/3603

Коновал О. А. Теоретичні та методичні основи вивчення електродинаміки на засадах теорії відносності: монографія / О. А. Коновал; Міністерство освіти і науки України; Криворізький державний педагогічний університет. - Кривий Ріг: Видавничий дім

- 346 с.:іл.

Коновал О. А. Зіставний аналіз методик навчання електродинаміки у вищому навчальному закладі / О. А. Коновал // Наукові записки. Серія «Педагогічні науки». - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2010. - Вип. 90. - С. 140-144.

Коновал О. А. Теоретичні і методичні засади вивчення електродинаміки як релятивістської теорії у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук, ступеня д-ра пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання

(фізика)» / О. А. Коновал; НПУ ім. М. П. Драгоманова. - К.: 2010. - 45 с.

Коновал О. А. Теоретичні і методичні засади вивчення електродинаміки як релятивістської теорії у вищих педагогічних навчальних закладах: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Олександр Андрійович Коновал; НПУ імені М. П. Драгоманова. - К.: 2010. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/3560

-488 с.

Коновал О. А. Відносність електричного і магнітного полів: монографічний навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів / О. А. Коновал; Міністерство освіти і науки України; Криворізький державний педагогічний університет. - Кривий Ріг: Видавничий дім, 2008. - 248 с.: іл. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/3602

Фейнман Р. Фейнмановские лекции по физике: в 9 т. / Р. Фейнман, Р. Лейтон,М. Сзндс. - Т. 6: Злектродинамика. - М.: Мир, 1966. - 343 с.

Downloads

Опубліковано

14-01-2011

Як цитувати

Коновал, О. (2011). ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОДИНАМІКИ У ВИЩОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Educational Dimension, 31, 476–484. https://doi.org/10.31812/educdim.4785

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи