ІГРОВЕ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4817Ключові слова:
ігрове навчання, граАнотація
Розглянуто проблеми ігрового навчання студентів на факультеті іноземних мов. Акцентовано особливу увагу на те, що ігрове навчання – активна пізнавальна діяльність, у процесі якої студенти під керівництвом викладача, являючись учасниками імітаційно-рольової ситуації, проявляючи ініціативу, самостійність і змагальність, оволодівають знаннями і навичками, виробляють власний стиль діяльності. На підставі результатів дослідно-експериментальної роботи з формування комунікативних умінь студентів засобами ігрового навчання, доведено ефективність використання ділових, рольових, імітаційних ігор за умов застосування комплексу педагогічних умов, спрямованих на формування позитивної мотивації спілкування.
Завантаження
Metrics
Посилання
Абдулина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования / О.А. Абдулина. - М.: Просвещение, 1990. - 141 с.
Мамчур І. Теорія гри та її пізнавальні можливості (історичний аналіз) / І. Мамчур // Рідна шкода. - 2003. - №6. - С. 61 -63.
Манилова Н.Я. Игра на уроке английского язьїка в школе / Н.Я. Манилова. - 1997. - №1. - С. 25-27.
Менте М. Ролевая игра. Место ролевой игрьі в обучении / М. Менте // Эффективное использование ролевых игр в тренинге. - СПб., 2002. - С. 23-108.
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Під ред. С.Ю. Ніколаєвої. - К.: Ленвіт, 2002. - 328 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 I.S. Zorenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.