ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ У ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4825Ключові слова:
психолог, формування професіоналізму, фахова підготовка психологівАнотація
Проаналізовано теоретичні й методологічні засади дослідження формування професіоналізму майбутніх психологів у процесі фахової підготовки у ВНЗ на засадах інтегративного підходу. Визначено специфічні особливості застосування інтегративного підходу в практичній складовій фахової підготовки психологів. Виявлено, що основним інструментом впливу психологів на професіоналізм є не тільки тести й спеціальні психологічні методики, а й інтегративний підхід, що має перспективи оптимальної реалізації під час практичної підготовки майбутніх психологів, зокрема, ознайомчої, навчальної та переддипломної практик.
Завантаження
Metrics
Посилання
Беляева А.П. Интегративно-модульная педагогическая система профессионального образования / А.П. Беляева. - СПб.: Речь, 1997. - 226 с.
Вашуленко М.С. Інтегрування різних видів мовленнєвої діяльності у процесі вивчення рідної мови /М.С. Вашуленко // Практична психологія та соціальна робота. - 2008.-№ 5. - С. 13-24.
Іванчук М.Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал (Вихов-ний особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання / М.Г. Іванчук. - Чернівці: ЧГУ, 2004. - 240 с.
Косьірев В.П. Непрерьшная методическая подготовка педагогов профессионального обучения: Монография / В.П. Косьірев. - М.: Изд-во АНО "СРО", 2006. - 348 с.
Прокоф'єва М.Ю. Технологія проектування практики в інтегрованій професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / М.Ю. Прокоф'єва // Практич¬на психологія та соціальна робота. - 2008. - № 5. - С. 13-24
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 О.А. Cherepyekhina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.