ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ У ВНЗ

Автор(и)

  • О.А. Черепєхіна Запорізький Класичний приватний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4825

Ключові слова:

психолог, формування професіоналізму, фахова підготовка психологів

Анотація

Проаналізовано теоретичні й методологічні засади дослідження формування професіоналізму майбутніх психологів у процесі фахової підготовки у ВНЗ на засадах інтегративного підходу. Визначено специфічні особливості застосування інтегративного підходу в практичній складовій фахової підготовки психологів. Виявлено, що основним інструментом впливу психологів на професіоналізм є не тільки тести й спеціальні психологічні методики, а й інтегративний підхід, що має перспективи оптимальної реалізації під час практичної підготовки майбутніх психологів, зокрема, ознайомчої, навчальної та переддипломної практик.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 55

Біографія автора

О.А. Черепєхіна, Запорізький Класичний приватний університет

к. психол. н., доцент

Посилання

Беляева А.П. Интегративно-модульная педагогическая система профессионального образования / А.П. Беляева. - СПб.: Речь, 1997. - 226 с.

Вашуленко М.С. Інтегрування різних видів мовленнєвої діяльності у процесі вивчення рідної мови /М.С. Вашуленко // Практична психологія та соціальна робота. - 2008.-№ 5. - С. 13-24.

Іванчук М.Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал (Вихов-ний особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання / М.Г. Іванчук. - Чернівці: ЧГУ, 2004. - 240 с.

Косьірев В.П. Непрерьшная методическая подготовка педагогов профессионального обучения: Монография / В.П. Косьірев. - М.: Изд-во АНО "СРО", 2006. - 348 с.

Прокоф'єва М.Ю. Технологія проектування практики в інтегрованій професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / М.Ю. Прокоф'єва // Практич¬на психологія та соціальна робота. - 2008. - № 5. - С. 13-24

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Черепєхіна, О. . (2022). ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ У ВНЗ. Educational Dimension, 30, 151–157. https://doi.org/10.31812/educdim.4825

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.