ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЯК ОДНА З УМОВ УСПІШНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРЕВЕНТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДЕВІАНТНИМИ ПІДЛІТКАМИ

Автор(и)

  • Ю.С. Кулінка Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4839

Ключові слова:

педагогічні умови, компетентність, компетенція педагога, превентивне виховання девіантних підлітків, модель компетентної діяльності

Анотація

Розкрито сутність поняття «професійна компетентність учителя». Розроблено модель компетентної діяльності педагога у здійсненні превентивної діяльності з девіантними підлітками. Виявлено сукупність педагогічних умов готовності молодих учителів до запобігання девіантної поведінки підлітків. Зроблено висновок, що для того, щоб вчитель усвідомив роль і місце власної особистості у здійсненні превентивної діяльності з девіантними підлітками, у нього повинні бути сформовані
професійно-педагогічні компетенції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 104

Біографія автора

Ю.С. Кулінка , Криворізький державний педагогічний університет

асистент

Посилання

Алексеева Л.П. Преподавательские кадрм: состояние й проблеми профессиональной компетентносте / Л.П. Алеексеева, Н.С. Шаболдина. - М.: Мысль, 1994. – 97 с.

Зеленкова Н.І. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму вчителя / Н.І. Зеленкова // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць №22. - Спеціальний випуск: Формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Редкол.: В.К. Буряк (гол. ред.) та ін. - Кривий Ріг: КДПУ, 2008. - С. 16-21.

ЗимняяИ.А. Ключевне компетенции - новая парадигма результате образования / И.А. Зимняя. // Вмсшее образование сегодня. - 2003 - №5. - С. 4-12.

Кондрашова Л.В. Методика подготовки будущих учителей к педагогическому взаимодействию с учащимися / Л.В. Кондрашова. - М.: Прометей, 1990. - 160 с.

Кондрашова Л.В. Процесе обучения в вьісшей школе: учебное пособие / Л.В. Кондрашова. - Кривой Рог: КПТУ, ИВИ, 2000. - 170 с.

Нестеров В.В. Педагогическая компетентность: Учебное пособие / В.В. Нестеров, А.С. Белкин. - Екатеринбург, 2003. - 156 с.

Ситник О. Професійна компетентність вчителя /О. Ситник // Управління школою. - 2006. - №14. - С. 2-9.

Сластенин В.А. Профессионализм педагога: акмеологический контекст /В.А. Сластенин // Педагогическое образование и наука. - 2002. - №4. - С. 4-9.

Темина С.Ю. Воспитание развивающейся личности: истоки, искания, функционально-ролевьіе позиции / С.Ю. Темина. - М.: Московский психолого-социальный ин-т - Воронеж: НПО «МОДЗК», 2001. - 112 с.

Тлумачний словник української мови /Уклад. Т.В. Корольова, Л.П. Коврига. - X.: Синтекс, 2002. - 672 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Кулінка , Ю. . (2022). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЯК ОДНА З УМОВ УСПІШНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРЕВЕНТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДЕВІАНТНИМИ ПІДЛІТКАМИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 222–229. https://doi.org/10.31812/educdim.4839

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.