ВИКОРИСТАННЯ ІМІТАЦІЙНИХ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4884Ключові слова:
імітація, метод, навчання, активне навчанняАнотація
Розкрито особливості та основні позитивні аспекти методу інсценування. Визначено характерні ознаки дидактичних ігор. Доведено ефективність застосування імітаційних методів навчання. Зауважено, що імітаційні методи створюють необхідні умови для формування й закріплення професійних знань, умінь і навичок, розвитку вмінь творчого самостійного мислення, орієнтування у новій ситуації та знаходження підходів до вирішення проблеми.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бадаев А. А. Активньїе методи обучения / А.А.Бадаев. - М.: Профиздат, 1986. – 217 с.
Лозова В.І. Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів / В.І.Лозова. - Харків: "РЦНІТ", ХДПУ, 2000. - 175 с.
Маршев В.И. Методи активного обучения управленню / В.И. Маршев, Е.Н.Лукаш. - М.: МГУ, 1991. - 349 с.
Смолкий А.М. Методи активного обучения / А.М. Смолкий. - М.: Высшая школа, 1991. – 176 с.
Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах: [навчальний посібник] / П.М. Щербань. - К.: Вища школа, 2004. – 207 с.
Ягупов В.В. Педагогіка: [навчальний посібник] / В.В. Ягупов - К.: Либідь, 2002. - 560 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 I.H. Maksymenko, O.L. Pinsʹka
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.