ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОЦІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4892Ключові слова:
мисленневий процес, пізнавальний пошук, проблемне навчання, проблемна ситуація, самостійна діяльністьАнотація
У статті автор досліджує особливості мисленневого процесу, закономрності в розвитку мисленневої діяльності характеризує етапи пвнавального пошуку, висвітлює роль учителя при створенні проблемної ситуації, аналізує умови залучення учнй до проблемно-пошукової діяльностi.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 98
/ PDF downloads: 98
Посилання
No references
Downloads
Опубліковано
19-05-2022
Як цитувати
Буряк, В. (2022). ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОЦІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ УЧНІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 3–12. https://doi.org/10.31812/educdim.4892
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади саморозвитку особистості в умовах сучасної модерн
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 V.K. Buryak
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.