ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОЦІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ УЧНІВ

Автор(и)

  • В.К. Буряк Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4892

Ключові слова:

мисленневий процес, пізнавальний пошук, проблемне навчання, проблемна ситуація, самостійна діяльність

Анотація

У статті автор досліджує особливості мисленневого процесу, закономрності в розвитку мисленневої діяльності характеризує етапи пвнавального пошуку, висвітлює роль учителя при створенні проблемної ситуації, аналізує умови залучення учнй до проблемно-пошукової діяльностi.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 54

Посилання

No references

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Буряк, В. (2022). ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОЦІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ УЧНІВ. Educational Dimension, 29, 3–12. https://doi.org/10.31812/educdim.4892

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади саморозвитку особистості в умовах сучасної модерн