ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНЄ ПІДҐРУНТЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В ОСВІТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4903Ключові слова:
толерантність, освіта, філософія освіти, процес освіти, вища освітаАнотація
Проаналізовано поняття толерантності в освітньому контексті. Розглянуто толерантність з точки зору філософії освіти: її ознаки, значення, перспективи розвитку в сучасному освітньому процесі. Визначено стратегію вищої освіти та виховання в полікультурному суспільстві, що включає, зокрема й створення умов для ефективних міжнаціональних, міжкультурних відносин у суспільстві, формування толерантності особистості та толерантність взаємостосунків між суб’єктами процесу освіти. Наголошено на розвитку полікультурного мислення, як особливої складової мислення студента – майбутнього педагога. Запропоновано включити у професійну підготовку педагогічних кадрів такі дисципліни: історія релігії, історія культури, етнопедагогіка та етнопсихологія.
Завантаження
Metrics
Посилання
Василькова В.В. Порядок и хаос в развитии социальных систем / Василькова В.В. - СПб: Изд-во «Лань», 1999. - 480 с.
Гайденко В. Критична педагогіка Пауло Фрейре / Вікторя Гайденко / Гендерна педагогіка. Хрестоматія. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2006. - 313 с.
Кочергина В.Ю. Поликультурное образование и воспитание [Електроний ресурс]. - Режим доступу: http://coруrіght.iilk.ru/
Доклад международной комиссии ЮНЕСКО о глобальных стратегиях развития образования в XXI [Електроний ресурс]. - Режим доступу: http://cоруright.iile.ru/news_oon
Epшов В.А. Формирование поликультурного мышления-условие сохранения целостности многонационального государства / В.А. Ершов // Известная Академии педагогических и социальных наук. – М ., 2002. Вып. VI. - С. 22-29.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 О.А. Hryva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.