ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНЄ ПІДҐРУНТЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В ОСВІТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • О.А. Грива Кримський гуманітарний університет НПУ ім. М.П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4903

Ключові слова:

толерантність, освіта, філософія освіти, процес освіти, вища освіта

Анотація

Проаналізовано поняття толерантності в освітньому контексті. Розглянуто толерантність з точки зору філософії освіти: її ознаки, значення, перспективи розвитку в сучасному освітньому процесі. Визначено стратегію вищої освіти та виховання в полікультурному суспільстві, що включає, зокрема й створення умов для ефективних міжнаціональних, міжкультурних відносин у суспільстві, формування толерантності особистості та толерантність взаємостосунків між суб’єктами процесу освіти. Наголошено на розвитку полікультурного мислення, як особливої складової мислення студента – майбутнього педагога. Запропоновано включити у професійну підготовку педагогічних кадрів такі дисципліни: історія релігії, історія культури, етнопедагогіка та етнопсихологія.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 90

Посилання

Василькова В.В. Порядок и хаос в развитии социальных систем / Василькова В.В. - СПб: Изд-во «Лань», 1999. - 480 с.

Гайденко В. Критична педагогіка Пауло Фрейре / Вікторя Гайденко / Гендерна педагогіка. Хрестоматія. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2006. - 313 с.

Кочергина В.Ю. Поликультурное образование и воспитание [Електроний ресурс]. - Режим доступу: http://coруrіght.iilk.ru/

Доклад международной комиссии ЮНЕСКО о глобальных стратегиях развития образования в XXI [Електроний ресурс]. - Режим доступу: http://cоруright.iile.ru/news_oon

Epшов В.А. Формирование поликультурного мышления-условие сохранения целостности многонационального государства / В.А. Ершов // Известная Академии педагогических и социальных наук. – М ., 2002. Вып. VI. - С. 22-29.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Грива, О. . (2022). ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНЄ ПІДҐРУНТЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В ОСВІТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 56–63. https://doi.org/10.31812/educdim.4903

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади саморозвитку особистості в умовах сучасної модерн