ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ЇХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4931Ключові слова:
ціннісно-смислова картина світу дитини, цінність, орієнтація, суб'єктне сприйняття учбової задачіАнотація
Аргументовано, що від правильного розуміння дитиною сутності ціннісно-смислової картини світу в значній мірі залежить ефективність формування інтелектуальних, емоційно-вольових та особистісних властивостей. Розглянуто теоретико-методичні підходи до педагогічного діагностування показників сформованості ціннісної орієнтації учнів початкових класів у їх реальному та майбутньому житті. На підставі досліджень виявлено, що суттєвим компонентом, що утворює ціннісно-смислову картину світу учнів, є здібність до самооцінки власних дій.
Завантаження
Metrics
Посилання
Аверина И. С. Краткий тест творческого мышления. Фигурная форма / И.С. Аверина, Е.И. Щебланова. -М. : Интор, 1995. - 125 с.
Буряк В. К. Педагогічна культура: Теоретико-методологічний аспект / В.К. Буряк. - К. : Деміур, 2005. - 232 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4658
Давыдов В. В. Младший школьник как субъект учебной деятельности / В.В. Давыдов, В.И. Слободчиков, Г.А. Цукерман // Вопросы психологии - 1992. - №3-4. - С. 14-19.
Костюк Г. С. Навчання і психічний розвиток учнів / Г.С. Костюк // Психологічна наука, вчитель, учень. - К.: Рад.школа, 1979. - С. 19-32.
Лосев А. Ф. Диалектика мифов / В кн. Философия. Мифология. Культура. - М. : Политиздат, 1991. - С.21-185.
Папуча М. В. Успішність навчання як проблема становлення індивідуальності / М.В. Папуча // Освіта і виховання в Польщі: Матер, міжнар. наук-практ. конф. -Ніжен, 2007. - С. 140-148.
Чаркіна О.А. Методичні основи розробки і використання педагогічних тестів / О.А. Чаркіна. - Кривий Ріг : КДПУ, 2009 . - 116 с.
Юнг K.-Y. Libido, ее метафоризмы, - Цюрих, 1939. - 513 с.
Ярошевскгй М. Г. Краткий курс истории психологи : учеб.пособие / М.Г. Ярошевский. -М. : Международная педагогическая академия, 1995. - 144 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 A.B. Zadorozhniy
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.