РОБОТА ПСИХОЛОГА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4933Ключові слова:
профіль навчання, професійні інтереси і нахили, діагностика професійних інтересів і нахилівАнотація
Висвітлено процес становлення профільного навчання у старшій школі, його психологічний супровід. Подано модель профорієнтаційної роботи шкільного психолога з учнями ІХ класів щодо визначення профілю навчання у старшій школі. Запропоновано детальний зміст психолого-педагогічної роботи, спрямованої на професійне самовизначення школярів. Визначено етапи науково-методичного забезпечення. Зауважено, що шкільні психологи, класні керівники, педагогічна громадськість, батьки повинні враховувати при виборі школярами майбутньої професії вплив соціальних факторів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 105
/ PDF downloads: 102
Посилання
No references
Downloads
Опубліковано
19-05-2022
Як цитувати
Капканець, Т. (2022). РОБОТА ПСИХОЛОГА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 215–219. https://doi.org/10.31812/educdim.4933
Номер
Розділ
Розвивальна функція навчання - методологічна основа саморозвитку особистості
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 T.S. Kapkanets
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.