РОБОТА ПСИХОЛОГА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Т.С. Капканець Загальноосвітня школа №125

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4933

Ключові слова:

профіль навчання, професійні інтереси і нахили, діагностика професійних інтересів і нахилів

Анотація

Висвітлено процес становлення профільного навчання у старшій школі, його психологічний супровід. Подано модель профорієнтаційної роботи шкільного психолога з учнями ІХ класів щодо визначення профілю навчання у старшій школі. Запропоновано детальний зміст психолого-педагогічної роботи, спрямованої на професійне самовизначення школярів. Визначено етапи науково-методичного забезпечення. Зауважено, що шкільні психологи, класні керівники, педагогічна громадськість, батьки повинні враховувати при виборі школярами майбутньої професії вплив соціальних факторів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 69

Посилання

No references

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Капканець, Т. (2022). РОБОТА ПСИХОЛОГА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Educational Dimension, 29, 215–219. https://doi.org/10.31812/educdim.4933

Номер

Розділ

Розвивальна функція навчання - методологічна основа саморозвитку особистості