ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧНІВ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5009Анотація
Автори виділяють головні принципи, на яких базується управління навчально-творчою діяльністю, роблять
висновки про велике значення механізму самоконтролю у цьому процесі. Далі автори представляють технологію управління навчально-виховної діяльності як сукупність етапів та відповідних їм способів діяльності, показують значущість використання рейтингової системи у позашкільних установах.
Завантаження
Metrics
Посилання
Дмитренко Т.А. Средства управления учебно-творческой деятельностью учащихся // Материалы международной научно-
методической конференции “Непрерывность развития профессионально творческих способностей у учащихся и студентов в системе образования” / Под ред. Овчарова В.В., Киев-Мелитополь, 1997.
Виноградова М.Д„ Первин И.Б. Коллективная познавательная деятельность и воспитание школьников. - М., “Просвещение”, 1977.
Деликатный К.Г. Приемственность в системе “Школа-ВУЗ”, сер. 7 “Педагогическая” / “Знание”, УССР, № 9 /, 1996.
Использование рейтинговой интенсивной технологии модульного обучения /РИТМ/ для оценки и контроля знаний. Сост.
Нагаев В .М ., ХГУ, Харьков, 1996.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 1999 L.V. Rynkova, O.I. Rasskazova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.