ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧНІВ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • Л.В. Ринкова
  • O.I. Рассказова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5009

Анотація

Автори виділяють головні принципи, на яких базується управління навчально-творчою діяльністю, роблять
висновки про велике значення механізму самоконтролю у цьому процесі. Далі автори представляють технологію управління навчально-виховної діяльності як сукупність етапів та відповідних їм способів діяльності, показують значущість використання рейтингової системи у позашкільних установах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 140

Посилання

Дмитренко Т.А. Средства управления учебно-творческой деятельностью учащихся // Материалы международной научно-

методической конференции “Непрерывность развития профессионально творческих способностей у учащихся и студентов в системе образования” / Под ред. Овчарова В.В., Киев-Мелитополь, 1997.

Виноградова М.Д„ Первин И.Б. Коллективная познавательная деятельность и воспитание школьников. - М., “Просвещение”, 1977.

Деликатный К.Г. Приемственность в системе “Школа-ВУЗ”, сер. 7 “Педагогическая” / “Знание”, УССР, № 9 /, 1996.

Использование рейтинговой интенсивной технологии модульного обучения /РИТМ/ для оценки и контроля знаний. Сост.

Нагаев В .М ., ХГУ, Харьков, 1996.

Downloads

Опубліковано

20-04-1999

Як цитувати

Ринкова L., & Рассказова O. (1999). ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧНІВ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Educational Dimension, 1, 54–59. https://doi.org/10.31812/educdim.5009

Номер

Розділ

Статті