ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СПІВАЦЬКИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5075Анотація
І статті простежуються шляхи формування художніх смаків учнів загальноосвітньої школи засобами хорового співу. Розглядаються основні форми, методи і прийоми вокально-хорової роботи з дітьми шкільного віку.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 113
/ PDF downloads: 62
Посилання
Раввінов О.Г. Масова хорова робота в школі. - К.: Радянська школа, 1957. - С. 4-18.
Павлов И.П. Двадцатилетний опыт объективной изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных - Л.: Ленмедиздат, 1932. - С. 270.
Коган Г.М. У врат майстерства. - М.: Советский композитор 1961. - С. 5.
Пигров К.К. Руководство хором. - М. 1964. - С.41-131.
Downloads
Опубліковано
26-12-2002
Як цитувати
Сергєєва V. (2002). ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СПІВАЦЬКИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 4, 83–88. https://doi.org/10.31812/educdim.5075
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2002 V.M. Serhyeyeva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.