ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.Г. Братанич

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5115

Анотація

The article deals with the problem o f choice o f psychical-physical, psychological - pedagogical and situation caused criteria of pupils' individual peculiarities for forming individual - typological groups.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 59

Посилання

Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно - воспитательного процесса: (Метод, основы). - М.: Просвещение, 1982. - 190 с.

Буряк В.К. Диференціація навчання на уроці// Рад. школа - 1982. - №4 - С.58 - 61.

Більш Іоланта. Врахування сталих індивідуальних рис особистості як важливий аспект гуманізації навчання і

виховання// Педагогіка і психологія. - 1998. - №2 - С. 67-68.

Гриндер М. Исправление школьного конвеера. - СПб., 1992. - 91 с .

Кирсанов A.A. Индивидуализация учебной деятельности школьников. - Казань, Татарское кн. из-во, 1980. - 206 с.

Слєпкань З.І., Забранський В.Я. Диференційоване навчання у V-VI класах// Рад.школа. 1990. - №12. - C. 66-69.

Старчар Еміль. Система і методи керівництва навчальним процесом. - Київ: Рад. школа, 1982. - 294 с.

Downloads

Опубліковано

26-12-2002

Як цитувати

Братанич O. (2002). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 4, 340–347. https://doi.org/10.31812/educdim.5115

Номер

Розділ

Статті