ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5115Анотація
The article deals with the problem o f choice o f psychical-physical, psychological - pedagogical and situation caused criteria of pupils' individual peculiarities for forming individual - typological groups.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно - воспитательного процесса: (Метод, основы). - М.: Просвещение, 1982. - 190 с.
Буряк В.К. Диференціація навчання на уроці// Рад. школа - 1982. - №4 - С.58 - 61.
Більш Іоланта. Врахування сталих індивідуальних рис особистості як важливий аспект гуманізації навчання і
виховання// Педагогіка і психологія. - 1998. - №2 - С. 67-68.
Гриндер М. Исправление школьного конвеера. - СПб., 1992. - 91 с .
Кирсанов A.A. Индивидуализация учебной деятельности школьников. - Казань, Татарское кн. из-во, 1980. - 206 с.
Слєпкань З.І., Забранський В.Я. Диференційоване навчання у V-VI класах// Рад.школа. 1990. - №12. - C. 66-69.
Старчар Еміль. Система і методи керівництва навчальним процесом. - Київ: Рад. школа, 1982. - 294 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2002 O.H. Bratanich
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.