ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ МЕТОДАМИ СТИМУЛЮВАННЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • В.О. Дрогайцева

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5122

Анотація

The article deals with the principal ways of formation of senior pupils' cognitive motivation by means of methods of stimulation. The methods of stimulation, the use of which while teaching foreign languages positively influences the process of formation of cognitive motivation among senior pupils have been determined.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 62

Посилання

Національна доктрина розвитку України у XXI столітті // Освіта України. - 2001. - №29. - С. 4-6.

Абульханова-Славская К.А. Деятельность и психология личности. - М.: Наука. 1980.

Ананьев Б.Г. Избранные психологические труды. В 2-х т. - М.: Педагогика. 1980.

Божович Л.И. Психологический анализ формирования и строения гармонической личности // Психология формирования и развития личности. - М., - 1981. - С. 78-97.

Вишпінська Т.М. Індивідуально-диференційований підхід до навчання іноземної мови учнів старшої школи // Педагогіка і психологія. - 2001. - №2. - С. 23-30.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Политиздат, 1975. - 304 с.

Морозова Н.Г. Формирование познавательных интересов у ребенка в семье. - М.: Изд-во АПН РСФСР, 1961.

Мясиїцев В.Н. Проблема психологии в свете взглядов на отношения человека // Ученые записки ЛГУ, №203, 1955, вып. 8. - С . 8-32.

Пассов Е.И. Коммуникативное иноязычное образование. - Липецк: Липецк. Гос. педаг. ин-т, 1998. - 159 с.

Рубинштейн Л.С. Проблемы общей психологии. - М.: Педагогика, 1973. - 432 с.

Середюк Л.А. Форми особистісного самовираження сучасних старшокласників // Педагогіка і психологія. - 2001. - №1. - С. 67-72.

Щукина Г.И. Проблема познавательного интереса в педагогике. - М.: “Педагогика”, 1971. - 352 с.

Downloads

Опубліковано

26-12-2002

Як цитувати

Дрогайцева V. (2002). ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ МЕТОДАМИ СТИМУЛЮВАННЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 4, 371–378. https://doi.org/10.31812/educdim.5122

Номер

Розділ

Статті