ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ - НЕОБХІДНА УМОВА ГУМАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ

Автор(и)

  • К.А. Балтремус

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5123

Анотація

No abstract

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 56

Посилання

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - Київ: Либідь,1997. - С.76-77.

Зязюн I.A. Філософські проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти //Педагогіка толерантності. - 2000. - №3. - С. 58-60.

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання. МОУ, Інститут змісту і методів навчання, K., 1998. - 204 с.

Савченко О.Я. Від людини освіченої до людини культури. Ціннісні орієнтації загальноосвітньої підготовки учнів

// Рідна школа. - 1996. - № 5-6. - С.2-4.

Рудаківська С.В., Виговська О.І. Особистісно орієнтоване навчання. //Педагогіка толерантності. - 2000. - №4. -

С.27-32.

Downloads

Опубліковано

26-12-2002

Як цитувати

Балтремус, К. (2002). ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ - НЕОБХІДНА УМОВА ГУМАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 4, 378–388. https://doi.org/10.31812/educdim.5123

Номер

Розділ

Статті