АКТИВІЗАЦІЯ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Н.А. Ігнатюк
  • Н.Д. Соловйова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5138

Анотація

З урахуванням вікових особливостей студентів 4-го курсу запропоновані вправи, що передбачають цілеспрямоване використання прийомів вербально-логічного мислення, подані рекомендації з розвитку
прийомів запам ятовування, вдосконалення професійного творчого мислення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 65 / PDF downloads: 46

Посилання

Деркач А.А., Щербак С. Ф. Педагогическая эвристика: искусство овладения иностранным языком. М.: Педагогика, 1991. - 224 с.

Дьяченко М. М., Кандыбович Л. А. Психология высшей школы: Учебное пособие для вузов. 2-е изд., перераб. и доп. - Мн.: Изд-во БГУ, 1981. - 383 с.

Развитие психофиологических функций взрослых людей. Под ред. Б. Г. Ананьева, Е. И. Степановой. - М.: Педагогика, 1977. - 198 с.

Downloads

Опубліковано

26-06-2003

Як цитувати

Ігнатюк N., & Соловйова N. (2003). АКТИВІЗАЦІЯ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Educational Dimension, 5, 58–64. https://doi.org/10.31812/educdim.5138

Номер

Розділ

Статті