ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5249Анотація
No abstract.
Завантаження
Metrics
Посилання
Балл ГА. Концепция самоактуализации личности в гуманистической психологии. - К.: Донецк, 1993.
Берне Р. Развитие Я-концепции и воспитание. - М., 1986.
Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-методичний посібник.-К.: ІЗИН, 1998.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К.: Либідь, 1997.
Кремень В.Г. Через пріоритетний розвиток освіти, виховання до динамічного національного прогресу // Педагогіка толерантності. -2000. - №4.
Освітні технології: Навчально-методичний посібник. - За заг. ред. д.п.н. О.МІІєхоти, К.: “А.С.К.”, 2001.
Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование: Социальнофилософское исследование. - Запорожье: “Просвіта”, 2000.
Якиманская И.Л. Личностно-ориентированная школа: Критерии и процедури анализа й оценки ее деятельности. // Директор школи. - 2003. - №6 .
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 О.М. Lopatnyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.