ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ: ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ, НОВІ ЗАВДАННЯ Й НАПРЯМКИ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

  • H. Нічкало

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5416

Анотація

The article deals with general problems the mankind is facing in the 21st, century and investigates the role of CIS
teachers, teachers from the Central and Western Europe in their decision. The author conducts a retrospective analysis of papers of inter national organizations (the UNO, UNESKO, MOP) in terms of a teacher rs role in the process of modernizing education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 69

Посилання

Державна програма „Вчитель”: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України 28 березня 2002 р. № 379 //Освіта України. - 2002. - 2 квітня.

II Всеукраїнський з’їзд працівників освіти. - 7-9 жовтня 2001 року. - К.: Міністерство освіти і науки України. -2001. - 229 с.

Организация объединенных наций по вопросам образования, науки и культуры. Международная конференция по образованию. Сорок пятая сессия. Укрепление роли учителей в меняющемся мире: проблемы, перспективы и приоритеты. - Женева, Международный центр конференций 3 сентября-5 октября 1996 р. - 14 с.

Основні напрями досліджень з педагогічних і психологічних наук в Україні // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2002. - № 3. - 47 с.

Техническое и профессиональное образование и подготовка для двадцать первого века: Рекомендации

ЮНЕСКО и МОП. - Париж - Женева: Организация объединенных наций по вопросам образования, науки и культуры, Международная организация труда. - 2001. - 38с.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Нічкало H. (2004). ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ: ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ, НОВІ ЗАВДАННЯ Й НАПРЯМКИ ДОСЛІДЖЕНЬ. Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 26–33. https://doi.org/10.31812/educdim.5416

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології