КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ. ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД

Автор(и)

  • М. Шеремет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5425

Анотація

The author defines different approaches to the notion of critical thinking and ways of forming if. On the basis of a dialogue.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 125 / PDF downloads: 85

Посилання

Авдєєва І. М. Критичне мислення як системний фактор неперервної освіти// Дайджест педагогічних ідей та технологій. - 2002. - № 3. - С. 12-15 .

Калмыкова 3. И. Продуктивное мышление как основа обучаемости. - М.: Педагогика, 1981. - 200 с.

Кларин М. В, Инновации в мировой педагогике. - Москпа-Рига, 1998. —180 с.

Клустер Д. Что такое критическое мышление? // 14 t і кий язык. - 2002. -№ 29.

Купріна Т. С. Діалогічне спілкування як умова і становлення та розвитку складних логічних операцій // Вісник КНУ: соціологія, психологія, педагогіка. - 2002. - №№ 11-12. - С. 107-110.

Психология и педагогика: Уч. Пособие для вузов / Сост. и отв. ред. A.A. Радугин. - М.: Центр, 1999.-256 с.

Рубцов В. В. Совместная учебная деятельность в контексте проблемы соотношения социальных взаимодействий и обучения // Вопросы психологии. — 1998.-№ 5. - С. 49-59.

Сенько Ю. В. Формы научного стиля мышления учащихся. - М.: Знание, 1986. - 80 с.

Смирнов А. А. Избранные психологические труды: в 2 т. - Т.2. - М.: Педагогика, 1986. - 342 с,

Теплов Б. М. Ум полководца. - М.: Педагогика, 1990. - 208 с.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Шеремет, М. (2004). КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ. ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД. Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 76–81. https://doi.org/10.31812/educdim.5425

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології