КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ. ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5425Анотація
The author defines different approaches to the notion of critical thinking and ways of forming if. On the basis of a dialogue.
Завантаження
Metrics
Посилання
Авдєєва І. М. Критичне мислення як системний фактор неперервної освіти// Дайджест педагогічних ідей та технологій. - 2002. - № 3. - С. 12-15 .
Калмыкова 3. И. Продуктивное мышление как основа обучаемости. - М.: Педагогика, 1981. - 200 с.
Кларин М. В, Инновации в мировой педагогике. - Москпа-Рига, 1998. —180 с.
Клустер Д. Что такое критическое мышление? // 14 t і кий язык. - 2002. -№ 29.
Купріна Т. С. Діалогічне спілкування як умова і становлення та розвитку складних логічних операцій // Вісник КНУ: соціологія, психологія, педагогіка. - 2002. - №№ 11-12. - С. 107-110.
Психология и педагогика: Уч. Пособие для вузов / Сост. и отв. ред. A.A. Радугин. - М.: Центр, 1999.-256 с.
Рубцов В. В. Совместная учебная деятельность в контексте проблемы соотношения социальных взаимодействий и обучения // Вопросы психологии. — 1998.-№ 5. - С. 49-59.
Сенько Ю. В. Формы научного стиля мышления учащихся. - М.: Знание, 1986. - 80 с.
Смирнов А. А. Избранные психологические труды: в 2 т. - Т.2. - М.: Педагогика, 1986. - 342 с,
Теплов Б. М. Ум полководца. - М.: Педагогика, 1990. - 208 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 М. Sheremet
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.