ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТО-ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТИ

Автор(и)

  • Е.В. Бондарiвска

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5439

Анотація

У статті розглядаються проблеми особистісно-орієнтованої освіти а також можливості реалізації головного критерія якості освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 67 / PDF downloads: 50

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Бондарiвска Е. (2004). ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТО-ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТИ. Educational Dimension, 8, 117–124. https://doi.org/10.31812/educdim.5439

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології