ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТО-ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5439Анотація
У статті розглядаються проблеми особистісно-орієнтованої освіти а також можливості реалізації головного критерія якості освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 67
/ PDF downloads: 50
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
05-09-2004
Як цитувати
Бондарiвска Е. (2004). ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТО-ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТИ. Educational Dimension, 8, 117–124. https://doi.org/10.31812/educdim.5439
Номер
Розділ
Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 Е.V. Bondarivska
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.