ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСВОЄННЯ МІНІМАЛІСТСЬКОЇ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Д.В. Андросова Одеська державна музична академія ім. А. В. Нежданової

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5476

Ключові слова:

мінімалізм, “мініліалізація композиції”, “емансипація консонансу", репетитненість

Анотація

Стаття присвячена характеристиці дидактичних засад музики мінімалізму як творчості композиторів, так і виконавського стилю. Акцентується гармонізуюча спрямованість символіки та екстатики мінімалізму в зумовленості його значення структурою архетипів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 40

Посилання

Андросова Д Мінімалізм в музиці: напрямок та стиль мислення. Автореф, каяд. дне. - Київ, 2005. -17 с.

Асафьев Б. Музыкальная форма как процесе. - М.-Л.: Музыка. 1971. - С. 379.

Житомирский Д., Леонтьева О., Мяло К Западный музыкальный авангард после второй мировой войны. М, 1989. -369 с.

Маркова Е Июпонац ионность музыкального искусства. -К: Музична Україна. 1990. - 182 с.

Мартынов В. Конец времени композиторов. - М.: Русский путь, 2002. 295 с.

Мартынов В. Культура, иконосфера и Богослужебное пение Московской Руси. - М: Прогресс - Традиция, Русский путь. 2000. - 224 с.

Медуиіеткий В. Внемлите ангельскому пению. - Минск. 2000. - 368 с.

Поспелов П. Минимализм и репетитивная техника// Муз. академия. 1992, ЛЬ 4. - С. 74-82.

Potter K.Four musical minimalists: 1м Monte Young. Terry Ri ley. Steve Reich. Philip Glass.- Cambridge. 2000. - P. 389.

Stnckland E. Minimalism: Origins. Indiana University Press, 1993. - 312 p.

Stoianova І. tt’arum isl das Leichte schwer? Apropos Minimal Music. S. 512-517.

Уинсон-Диксон Э. История Христианской музыки. Ч 1-4. -C-Пб.: Мирт, 2003. - 409 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Андросова D. (2006). ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСВОЄННЯ МІНІМАЛІСТСЬКОЇ МУЗИКИ. Educational Dimension, 16(1), 3–9. https://doi.org/10.31812/educdim.5476