ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСВОЄННЯ МІНІМАЛІСТСЬКОЇ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5476Ключові слова:
мінімалізм, “мініліалізація композиції”, “емансипація консонансу", репетитненістьАнотація
Стаття присвячена характеристиці дидактичних засад музики мінімалізму як творчості композиторів, так і виконавського стилю. Акцентується гармонізуюча спрямованість символіки та екстатики мінімалізму в зумовленості його значення структурою архетипів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Андросова Д Мінімалізм в музиці: напрямок та стиль мислення. Автореф, каяд. дне. - Київ, 2005. -17 с.
Асафьев Б. Музыкальная форма как процесе. - М.-Л.: Музыка. 1971. - С. 379.
Житомирский Д., Леонтьева О., Мяло К Западный музыкальный авангард после второй мировой войны. М, 1989. -369 с.
Маркова Е Июпонац ионность музыкального искусства. -К: Музична Україна. 1990. - 182 с.
Мартынов В. Конец времени композиторов. - М.: Русский путь, 2002. 295 с.
Мартынов В. Культура, иконосфера и Богослужебное пение Московской Руси. - М: Прогресс - Традиция, Русский путь. 2000. - 224 с.
Медуиіеткий В. Внемлите ангельскому пению. - Минск. 2000. - 368 с.
Поспелов П. Минимализм и репетитивная техника// Муз. академия. 1992, ЛЬ 4. - С. 74-82.
Potter K.Four musical minimalists: 1м Monte Young. Terry Ri ley. Steve Reich. Philip Glass.- Cambridge. 2000. - P. 389.
Stnckland E. Minimalism: Origins. Indiana University Press, 1993. - 312 p.
Stoianova І. tt’arum isl das Leichte schwer? Apropos Minimal Music. S. 512-517.
Уинсон-Диксон Э. История Христианской музыки. Ч 1-4. -C-Пб.: Мирт, 2003. - 409 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 D.V. Androsova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.