ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ

Автор(и)

  • Г.О. Зброй

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5559

Анотація

The right organization of the problematic-searching education and its effectiveness in the development of the mental forces and abilities of the students is considered in this article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 70

Посилання

Буряк В.К., Беришвили Д.Д. Урок в старших классах. Издательство Тбилисского университета. - Т., 1990. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4824

Буряк В.К., Кондрашова Л.В. Активизация учебной деятельности школьников. Кривой-Рог, 1995. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4976

Максимова В.Н. Проблемный подход к обучению в школе. - Л .,1973.

Матюшин А.М. Организация проблемного обучения. - М., Педагогика, 1977.

Махмутов М.И. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. - М., Педагогика, 1977.

Скаткин М.Н. Проблемы современной дидактики. - М., Педагогика, 1980.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Зброй H. (2022). ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 347–352. https://doi.org/10.31812/educdim.5559

Номер

Розділ

Вдосконалення навчально-виховного процесу в практиці загальноосвітньої школи