МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ В ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5627Анотація
The article shows the role o f motivation as a basic factor of student's readiness to teaching and research activity, singles out groups of motives of scientific-reseat work, outlines some ways of step-by-step purposeful development o f motives of teaching-research work, with the object of raising of effectiveness of readiness to this type of activity under conditions of personal oriented training.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 116
/ PDF downloads: 95
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
01-04-2004
Як цитувати
Омельченко N. (2004). МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ В ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 7, 24–29. https://doi.org/10.31812/educdim.5627
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 N.V. Omelchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.