МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ В ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ

Автор(и)

  • Н.В. Омельченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5627

Анотація

The article shows the role o f motivation as a basic factor of student's readiness to teaching and research activity, singles out groups of motives of scientific-reseat work, outlines some ways of step-by-step purposeful development o f motives of teaching-research work, with the object of raising of effectiveness of readiness to this type of activity under conditions of personal oriented training.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 48

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

01-04-2004

Як цитувати

Омельченко N. (2004). МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ В ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ. Educational Dimension, 7, 24–29. https://doi.org/10.31812/educdim.5627

Номер

Розділ

Статті