ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПЕДАГ ОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Д.С. Стоянова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5724

Анотація

The article substantiates psychological-pedagogical conditions of adaptation period of first-year students to teaching and educational process at the establishment of higher education. The author submits for consideration and shows the essence of the adaptation process, reveals the factors conditioning difficulties of successful adaptation for first-year students to the system of higher education, gives recommendations of organizing work with first-year students aiming at the overcoming of psychological barrier in the "teacher-student" system.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 51

Посилання

Казміренко В. П. Програма дослідження соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії// Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - №>6. - С. 76-78.

Левченко М.В. К вопросу об адаптации студентов младших курсов к условиям обучения в педвузе // Психологические и социально-психологические особенности адаптации студента. - Ереван, 1973. - С. 82-84.

Листопад A.A. Анализ адаптационных процессов у студентов при переходе со школьной системы обучения на вузовскую// Формування творчої особистості в навчальному процесі: 36. наук. ст. (за підсумками роботи Міжнародної науково-практичної конференції “Формування творчої особистості в навчальному процесі” - 26-27 листопада 1998 р.) / Під ред. д.п.н., проф. В.К.Буряка, д.п.н., проф. Л.В. Кондрашової. - Кривий Ріг, 1998. - 237 с.

Научитель Е.Д. Адаптация студента в вузе // Практична психологія та соціальна робота. - 2001. - №7. - С. 21.

Ярмакеев И. Воспитательный потенциал учебных дисциплин// Высшее образование в России. - 2004. - №9. - С. 64-69.

Downloads

Опубліковано

14-06-2006

Як цитувати

Стоянова D. (2006). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПЕДАГ ОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Educational Dimension, 14, 398–407. https://doi.org/10.31812/educdim.5724

Номер

Розділ

Статті