ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ДИЗАЙНУ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ КОНЦЕПЦІЇ СУЧАСНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5731Ключові слова:
дизайн, теорія та методологія, національна модель, дизайнерська освітаАнотація
В статті розглядаються проблеми й завдання в галузі розробки провідних напрямків розвитку українського дизайну та дизайнерської освіти.
Завантаження
Metrics
Посилання
Лужецький С., Мигаль С. Дизайн і предметний світ // Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції. Вип. 3. Збірн. наук, праць. К., 2005 - С. 152-156.
Мигаль С. Львівська дизайнерська школа: проблеми і завдання / Діалог культур: Україна у світовому контексті. Художня освіта. Вип. 5. - Львів, 2000. - С. 387-392.
Рубцов А., СвіркоВ., СьомкінВ. Вітчизняний дизайн: концепція розвитку // Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції. Вип. 3. Збірн. наук, праць. - К., 2005. - С. 234-243.
Сьомкін В. Сучасні аспекти розвитку дизайн-діяльиості в умовах глобалізації світової економіки // Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції. Вип. 3. Збірн. наук, праць. К., 2005. С. 303-309.
Шпильчак В. Становлення та розвиток системи дизайн-освіти і Україні в 90-х роках // Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції. Вип. 3. Збірн. наук, праць. - К., 2005. -С . 369-372.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 Ye. Antonovych
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.