ВІТЧИЗНЯНА ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА У КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ: ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5814Анотація
У статті розглядаються перспективи професійної підготовки вчителів образотворчого мистецтва. На основі огляду провідних тенденцій розвитку сучасної вищої освіти простежуються шляхи удосконалення навчального процесу і обґрунтовується необхідність внесення змін у нормативне та методичне забезпечення спеціальності.
Завантаження
Metrics
Посилання
Дубовик О. Культурологічне забезпечення універисетської овіти в США // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Художня освіта: 36. наук, праць. - Львів: Світ, 2000. Вип. 5. - С. 40-48.
Іванова Т. Культурологічні проблеми становлення і розвитку вищої педагогічної освіти // Діалог культур: Україна у світовому контексті: Мистецтво і освіта: 36. наук, праць. - Львів: Світ, 1998, Вип. 3. - С. 30-35.
Мороз Н. Формирование личности-эстетический и нравственный идеал // Діалог культур: Україна у світовому контексті: Мистецтво і освіта: 36. наук, праць. Львів: Світ, 1998. - Вип. 3. - С. 25-29.
Рудницька. Теоретичні засади сучасної мистецької освіти // Діалог культур: Україна у світовому контексті: Художня освіта: 36. наук, праць. Львів: Світ, 2000.-Вип. 5 . - С. 3-12.
Туманов И. Подготовка художника-педагога и современная художественная культура // Искусство и образование. - No 3 (25) 03. - С. 33-37.
Чебикін А. Художня освіта в Україні XXI століття (культуротворчий аспект) // Діалог культур: Україна у світовому контексті: Художня освіта: 36. наук, праць. - Львів: Світ, 2000. - Вип. 5. - С. 30-39.
Halacinska Kinga. Kupiona tozsamosc // Reklama plus. - Poznan, 1999. - No 1. - C. 53-56.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 I.M. Udris
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.