ВІТЧИЗНЯНА ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА У КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ: ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ

Автор(и)

  • I.M. Удріс

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5814

Анотація

У статті розглядаються перспективи професійної підготовки вчителів образотворчого мистецтва. На основі огляду провідних тенденцій розвитку сучасної вищої освіти простежуються шляхи удосконалення навчального процесу і обґрунтовується необхідність внесення змін у нормативне та методичне забезпечення спеціальності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 65

Посилання

Дубовик О. Культурологічне забезпечення універисетської овіти в США // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Художня освіта: 36. наук, праць. - Львів: Світ, 2000. Вип. 5. - С. 40-48.

Іванова Т. Культурологічні проблеми становлення і розвитку вищої педагогічної освіти // Діалог культур: Україна у світовому контексті: Мистецтво і освіта: 36. наук, праць. - Львів: Світ, 1998, Вип. 3. - С. 30-35.

Мороз Н. Формирование личности-эстетический и нравственный идеал // Діалог культур: Україна у світовому контексті: Мистецтво і освіта: 36. наук, праць. Львів: Світ, 1998. - Вип. 3. - С. 25-29. DOI: https://doi.org/10.1136/dtb.1998.36425

Рудницька. Теоретичні засади сучасної мистецької освіти // Діалог культур: Україна у світовому контексті: Художня освіта: 36. наук, праць. Львів: Світ, 2000.-Вип. 5 . - С. 3-12.

Туманов И. Подготовка художника-педагога и современная художественная культура // Искусство и образование. - No 3 (25) 03. - С. 33-37.

Чебикін А. Художня освіта в Україні XXI століття (культуротворчий аспект) // Діалог культур: Україна у світовому контексті: Художня освіта: 36. наук, праць. - Львів: Світ, 2000. - Вип. 5. - С. 30-39.

Halacinska Kinga. Kupiona tozsamosc // Reklama plus. - Poznan, 1999. - No 1. - C. 53-56.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Удріс I. (2022). ВІТЧИЗНЯНА ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА У КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ: ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ. Educational Dimension, 10, 278–285. https://doi.org/10.31812/educdim.5814