УПРОВАДЖЕННЯ ITРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИКУ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ

Автор(и)

  • О.В. Ковшарь

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5863

Анотація

In article problems of use game technologies at lessons of the school and tasks which raise cognitive interest of schoolboy.

Завантаження

Metrics

PDF views
186
Abstract views: 112 / PDF downloads: 186

Посилання

Жорник О. Формування пізнавальної активності учнів у процесі спільної ігрової діяльності // Рідна школа. - 2000. - №1. - С. 27-29.

Крутій В. А. Активізація навчальної діяльності школярів у процесі використання дидактичних ігор//Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня к.п.н. - Київ. - 2002.- 21 с.

Качество знаний учащихся и пути его соверш енствования/П од ред. М.Н. Скаткина, В.В. Краевского. - М.: Педагогика, 1978. - 205 с.

Кондрашова Л.В., Виевская М.Г., Савченко Л.О. Имитеционно-игровое обучение в высшей школе: учебное пособие, - Кривой Рог: КГПУ, 2001. -194 с.

Нові технології у професійній школі // Рідна школа. - 1996.- №10. - С. 75-77.

Педагогічні технологи/ О.С. Падалка, А.М. Нісімчук, І.О. Смолюк.

Шамова Т.И. Активизация учения школьников. - М.: Педагогика, 1982. -209 с.

Шаманская Н.В. Навчання в процесі гри // Початкова щкола.-1988. №10. - С. 43-45.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Ковшарь O. (2022). УПРОВАДЖЕННЯ ITРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИКУ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 15, 258–264. https://doi.org/10.31812/educdim.5863

Номер

Розділ

Статті