УРОК МУЗИКИ - УРОК МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • C.B. Грозан

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5920

Ключові слова:

creativity, art and pedagogic intuition, improvising, communicating, art image

Анотація

The article by deals with the following questions: planning the lesson of music as a creative process, art and pedagogic communicating at the lesson, definition of art and pedagogic communicating skills.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 81

Посилання

Амонашвили Ш. А. Психологические основы педагогики сотрудничества. - К.: Освпта, 1991. - 111 с.

Левин. В. А. Воспитание творчества. М., 1997. - 129 с.

Леонтьев А. А. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Политиздат, 1975. - 304 с.

Леонтьев А. Н. Педагогическое общение. - М., Просвещение, 1996. - 242 с.

Ломов Б. Ф. Категория общения и деятельности в психологии.// Вопросы философии. - 1978.-№ 8.-С. 26-33.

Психология: Словарь / Под общ. ред. А. В. Петровского, Г. М. Ярошевского. - М:

Политиздат, 1990. - 494 с.

Ростовський О. Я. Педагогіка музичного сприймання: Навч. посібник. - К : ІЗМП, 1997. - 248 с.

Сипченко І. В. Формування досвіду художньо-педагогічного спілкування в майбутніх вчителів музики. Дис. канд. пед. наук. - К , 1997. - 182 с.

Філософський словник / За ред. B.I. Шинкарука. - К.: УРЕ, 1986. - 800 с.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Грозан S. (2007). УРОК МУЗИКИ - УРОК МИСТЕЦТВА. Педагогіка вищої та середньої школи, 18(1), 139–149. https://doi.org/10.31812/educdim.5920