УСТАНОВКИ як ВАЖЛИВИЙ чинник ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО МУЗИЧНО-ПРОСВГГНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5926Ключові слова:
attitude, musical-educational activities, teacher o f musicАнотація
The definite types of the attitudes which promote the perfect level of conduction of musical-educational activities by the future teachers of music are considered in this article.
Завантаження
Metrics
Посилання
Ас молов А. Г. Деятельность и установка. - М.: МГУ, 1979. - 150 с.
Державна національна програма «Освіта. Україна XXI ст.» / Інст. системних досліджень освіти України. - К: Радуга, 1994. - 61 с.
Мясгацев В. Н. Психология отношений / Под ред. А. Бодалева. - М., 1995. - 356 с.
Психолоіический словарь / Под ред. В. В. Давыдова и др. - М.: Педагогика, 1983. - 448 с.
Рудницька О. П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогічної освіти: Навч. посібник. - К , 1998. - 248 с.
Узнадзе Д. Н. Экспериментальные основы психологии установки. Тбилиси, 1961. - 210 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 L.V. Kozhsvnikova, O. Shulha
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.