УРОКИ МУЗИЧНОГО САЯТОЗНАВСТВА ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • O.A. Шахлієвич Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5977

Ключові слова:

саятознавство, професійне мислення

Анотація

Уроки музичного саятознавства дають нам позитивний приклад порівняльного музикознавства, допомагаючи розглядати питання історії української музичної культури під новим кутом зору - під кутом зору порівняльного аналізу, з ’ясовувати загальні закономірності музично-історичного процесу на різних ступенях розвитку суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 66

Посилання

Гришашвили И. Вступительная статья к сборнику: Саят-Нова, Лирика. - М.: Гослитиздат, 1963.

Корганов В. Д Кавказская музыка: Сб. статей. 2-е изд. - Тифлис, 1908.

Кочарян А. Армянская народная музыка: Общий обзор. - М.-Л., 1939.

Мурадян П. М. Саят-Нова по грузинским источникам: Филологические заметки и материалы // Резюме на русском языке. Ереван: Изд. АН Армянской ССР, 1963.

Народні пісні в записах Миколи Гоголя. К.: Музична Україна, 1985.

Педагогічні ідеї Г. С. Сковороди. - К.: Рад. школа, 1972.

Подакшин С. О., Роговин М Д. До джерел вищої освіти // Від Вишинського до Сковороди. К.: Наук, думка, 1972.

Сборник работ физиолого-психологической секции. Труды ГИМН - Вып. I. - М., 1925.

Туманян О. Саят-Нова // Сб. статей, речей и высказываний из жизни ашуга Саят-Нова, 1712-1795. - Ереван, 1945.

Шавердян А. Комитас и армянская музыкальная культура. Ереван, 1956.

Шавердян О.А., А. Спендиаров. Жизнь и творчество // Краткий очерк. - 2-е изд. - М., 1957.

Шагинян М. Сберег я честь народную... - М.: Литературная газета. - 19.11.1963 г.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Шахлієвич O. (2007). УРОКИ МУЗИЧНОГО САЯТОЗНАВСТВА ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 18(2), 203–211. https://doi.org/10.31812/educdim.5977