СТАНОВЛЕНИЯ СУБ’ЄКТНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

Автор(и)

  • A.M. Растрнгіна Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
  • С.П. Дьомін Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6192

Анотація

To point out a problem the article considers pressing necessity of formation and development of subjective activity of a future pedagogue of music as a condition of his/her highly effective professional teaching. The stages of formation of the above-mentioned quality in the educational field of an institution of higher learning are being examined.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 47

Посилання

Афанасьев В.Г. Системность и общества - М., Политиздат. - 1990

Белошицкий А.В., Бережная И.Ф. Становление субъектности студентов в образовательном процессе вуза // Педагогика. - №5. - 2006.

Сластемин В.А. Психолого-педагогическое образование и становление субъектного потенциала личности учителя // Педагогическое образование и наука. - №2. - 2006.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Растрнгіна A., & Дьомін S. (2006). СТАНОВЛЕНИЯ СУБ’ЄКТНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА. Педагогіка вищої та середньої школи, 16(2), 107–112. https://doi.org/10.31812/educdim.6192