РІЗНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ п о н я т т я “ГОТОВНІСТЬ ДО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ” В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Н.В. Пономаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6337

Анотація

The different ways to the determination to the definition of "readiness for self-actualization” in professional occupation is examined in this article. There was the attempt to give the determination to this definition.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 55

Посилання

Л.В.Кондрашова Внеаудиторная работа по педагогике в педагогическом институте. -Киев;Одеса: Выща шк. Головное издательство, 1988. - 160 с.

Мартынюк И.О. Проблемы жизненного самоопределения молодежи. Опыт прикладного исследования. К.: Наукова думка, 1993. - 116 с.

Психологія особистості: Словник довідник / За редакцією П.П.Горностая, Т.М.Титаренко. - К.: Рута, 2001. - 320 с.

Сластёнин В.А., Каширин В.П. Психология и педагогика: Учебное пособие для студентов высш. учеб. заведений. - М.: Издательский центр „Академия”, 2001. - 480 с.

Столяренко Л.Д. Психология. Учебник для вузов. - СПб.: Лидер, 2004. - 592 с.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Пономаренко N. (2007). РІЗНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ п о н я т т я “ГОТОВНІСТЬ ДО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ” В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 72–78. https://doi.org/10.31812/educdim.6337

Номер

Розділ

Статті