РОЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ФОРМУВАННІ ПОТРЕБИ САМОВИРАЖЕННЯ СТУДЕНТІВ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Е.А. Аннюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6351

Анотація

The aim o f the article is to determine the importance in terms of psychological and pedagogical knowledge about social selfidentification of personality in the process of forming students’ needs of self expression in their future professional activity.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 65

Посилання

Большой психологический словарь / Сост. и общ. ред. Б.Мещеряков, В.Зинченко. - СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2004. - 672 с.

Кондрашова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительської діяльності. - К.: Вища школа, 1987. - 56 с.

Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения // В двух томах. - Т. 2. - М.: Педагогика, 1983.

Професійне становлення майбутнього вчителя: монографічний огляд / За ред.. д.п.н., професора Л.В. Кондрашової. - Кривий Ріг, 2006. - 327 с.

Ткаченко В. Освітня політика в контексті глобалізаційних процесів // Освіта. - 2006. - №36-37. - С. 6-7.

Чобітько М.Г. Особістісно орієнтоване професійне навчання: зміст і структура // Педагогіка і психологія: Вісник АПН України. - 2004. - №3. - С. 48-57.

Хьелл Л., Зиглер Д. Теория личности. - СПб.: Изд-во «Питер», 2000. - 608 с.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Аннюк, Е. (2007). РОЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ФОРМУВАННІ ПОТРЕБИ САМОВИРАЖЕННЯ СТУДЕНТІВ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 97–102. https://doi.org/10.31812/educdim.6351

Номер

Розділ

Статті