РОЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ФОРМУВАННІ ПОТРЕБИ САМОВИРАЖЕННЯ СТУДЕНТІВ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6351Анотація
The aim o f the article is to determine the importance in terms of psychological and pedagogical knowledge about social selfidentification of personality in the process of forming students’ needs of self expression in their future professional activity.
Завантаження
Metrics
Посилання
Большой психологический словарь / Сост. и общ. ред. Б.Мещеряков, В.Зинченко. - СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2004. - 672 с.
Кондрашова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительської діяльності. - К.: Вища школа, 1987. - 56 с.
Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения // В двух томах. - Т. 2. - М.: Педагогика, 1983.
Професійне становлення майбутнього вчителя: монографічний огляд / За ред.. д.п.н., професора Л.В. Кондрашової. - Кривий Ріг, 2006. - 327 с.
Ткаченко В. Освітня політика в контексті глобалізаційних процесів // Освіта. - 2006. - №36-37. - С. 6-7.
Чобітько М.Г. Особістісно орієнтоване професійне навчання: зміст і структура // Педагогіка і психологія: Вісник АПН України. - 2004. - №3. - С. 48-57.
Хьелл Л., Зиглер Д. Теория личности. - СПб.: Изд-во «Питер», 2000. - 608 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 Е.А. Annyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.