ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНОГО КОМПОНЕНТУ ЯК СКЛАДОВОГО ЕЛЕМЕНТУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6389Анотація
In clause the author traces opportunities level form motivation in the process of training history, causes low interest schoolboys and teachers are analysed.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 84
/ PDF downloads: 60
Посилання
Гин A.A. Приемы педагогической техники: Свобода выбора. Открытость. Деятельность. Обратная связь. Идеальность: Пособие для учителей. - Луганск: «Янтарь», «Учебная книга», 2003.
Пометун О. Методика навчання історії в школі / O.L Пометун, Г.О. Фрейман. - К.: Ґенеза, 2006.
Downloads
Опубліковано
27-12-2007
Як цитувати
Брижатенко O. (2007). ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНОГО КОМПОНЕНТУ ЯК СКЛАДОВОГО ЕЛЕМЕНТУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 344–353. https://doi.org/10.31812/educdim.6389
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 O.B. Brizhatenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.