ФОРМУВАННЯ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Г.М. Мешко
  • O.I. Мешко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6635

Анотація

The article deals with the substance, potentialities and the experience of formation of psychotherapeutic position of the future teachers in the process of psychological-pedagogical subjects learning.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 67 / PDF downloads: 65

Посилання

Акмеология: Учебник / Под общей редакцией А.А.Деркача. - М.: Издательство РАГС, 2002. - 650 с.

Маркова А.К. Психологические критерии и ступени профессионализма учителя // Педагогика. - 1995. - №6. - С. 55-63.

МаслоуА. Самоактуализация личности и образование. - К. - Донецк, 1994. - 520 с.

Орлов Ю.М. Мышление, дарящее здоровье и успех // Воспитание школьников. - 1993. - №5-6. - С. 3-6.

Смирнов Н.К. Здоровьесберегающие образовательные технологии и психология здоровья в школе. - М.: АРКТИ, 2005. - 320 с.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Мешко H., & Мешко O. (2008). ФОРМУВАННЯ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Educational Dimension, 21, 38–43. https://doi.org/10.31812/educdim.6635

Номер

Розділ

Статті