РОЛЬ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ У ФОРМУВАННІ УМІНЬ САМОСТІЙНОГО НАВЧАННЯ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6645Анотація
The article deals with the problem of defining the contribution of foreign language professionally oriented to forming self-directed learning skills of Pedagogical University students.
Завантаження
Metrics
Посилання
Занюк С.С. Психологія мотивації: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2002. - 304 с.
Лейтес Н.С. Способности: труд и талант. - М.: Знание, 1961. - 32 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Политиздат, 1977. - 304 с.
Молибог А .Г. Вопросы научной организации педагогического труда в высшей школе. - Минск: Высшая школа, 1975. - 82 с.
Напольнова Т.В. Познавательные задачи в обучении русскому языку. Под ред. И.Я. Лернер. - М.: Просвещение, 1968. - 52 с.
Тихомиров O.K. Структура мыслительной деятельности человека. - М.: Изд-во МГУ, 1969. - 304 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 I.V. Dorokhina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.