ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК СКЛАДОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ

Автор(и)

  • Г.Л. Кривошеєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6735

Анотація

Capabilities of the course “Pedagogy and Psychology ” in the development of humanistic orientation of teachers to be are developed and substantiated in the article. The most effective methods, forms of organization and means of teaching and upbringing aimed at training of modern humanist teachers are considered.

Завантаження

Metrics

PDF views
110
Abstract views: 85 / PDF downloads: 110

Посилання

Балл Г. Сучасний гуманізм і освіта: Соціально-філософські та психологічні аспекти. - Рівне: “Ліста-М”, 2003. - 128 с.

Гончаренко С. Український педагогічний словник. - Київ: Либідь, 1997. - 376 с.

Сметанський М. Суть виховання як складової педагогічного процесу // Шлях освіти. - 2006. - № 4. - С. 14-17.

Столяренко О. Про виховання у дітей ціннісного ставлення до людини // Педагогіка толерантності. - 2000. - № 1. - С. 95-100.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Кривошеєва H. (2008). ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК СКЛАДОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 430–435. https://doi.org/10.31812/educdim.6735

Номер

Розділ

Статті