ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК СКЛАДОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6735Анотація
Capabilities of the course “Pedagogy and Psychology ” in the development of humanistic orientation of teachers to be are developed and substantiated in the article. The most effective methods, forms of organization and means of teaching and upbringing aimed at training of modern humanist teachers are considered.
Завантаження
Metrics
Посилання
Балл Г. Сучасний гуманізм і освіта: Соціально-філософські та психологічні аспекти. - Рівне: “Ліста-М”, 2003. - 128 с.
Гончаренко С. Український педагогічний словник. - Київ: Либідь, 1997. - 376 с.
Сметанський М. Суть виховання як складової педагогічного процесу // Шлях освіти. - 2006. - № 4. - С. 14-17.
Столяренко О. Про виховання у дітей ціннісного ставлення до людини // Педагогіка толерантності. - 2000. - № 1. - С. 95-100.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 H.L. Kryvosheyeva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.