КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МЕНЕДЖЕРА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6908Ключові слова:
training in university, professional culture, communicative competence, communicative knowledge, abilities and skills, communicative interactionАнотація
This article is devoted to the issue of communicative competence forming in the context of the professional culture of student-managers in the university There are given requirements for the manager in the XXI century, requirements for the communicative knowledge and skills. Submitted assumptions for the formation of communicative knowledge and skills and expected as a result of the proposed action results.
Завантаження
Metrics
Посилання
Балл Г.О. Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічних сферах) / Г.О.Балл. - Житомир: ПП «Рута», Видавництво «Волинь», 2008. - 232 с.
Емельянов Ю.Н. Активное социально-психологическое обучение / Ю.Н. Емельянов. -Л.: Изд-воЛГУ, 1985. - 161 с.
Крупський О.П.. Розвиток комунікативної компетентності студентської молоді / О.П. Крупський, В.В. Киркченко // Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції «Виховна парадигма в системі національної вищої школи: головні складові та джерела». - Дніпропетровськ, 2003. - С. 104-107.
Экономическая психология / ред. И.В. Андреевой - СПб: Питер, 2000. - 512 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 A.P. Krupskiy, Yu.M. Stasyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.