КОМПЛЕКСНЕ ДІАГНОСТУВАННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОСНОВА ІНТЕГРОВАНОГО МЕДИКО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ У СТВОРЕННІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6914Анотація
The complex diagnosticating of personality's development in a contest of computer intergrated medical, pryellliogical and pedagogical approach in a creation of the educational environment.
The experience of conducting of the monitoring researches of child's personality develoment in condition of modern educational establishment has been experience investigated in this article.
The author proves that special attention to the personal and developing potensial of the educational environment has been provided thanks diagnosticating. The guestion of Introduction of pupils individuatized education and training har been silved effectively.
Завантаження
Metrics
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 N.B. Hontarovska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.